استقرار امواج ناپایدار تا ۵ روز آینده در آسمان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی تا پنج روز آینده تداوم دارد و برای اوایل هفته آینده آسمان اکثر مناطق گاهی همراه با رگبارهای پراکنده و وزش باد شدید خواهد بود.

حجت الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً ناپایدار طی پنج روز آینده در سطح استان، اظهار کرد: در این مدت آسمان بسیاری از مناطق استان قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا تا پایان هفته روند افزایشی دارد، ادامه داد: برای اوایل هفته آینده آسمان اکثر مناطق گاهی همراه با رگبارهای پراکنده و وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 494946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.