اضافه شدن یک دستگاه خودرو به تجهیزات آتش‌نشانی گوگد

شهردار گوگد گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال یک دستگاه خودرو خریداری شده و به تجهیزات آتش نشانی این شهر اضافه شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اضافه شدن یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیمه سنگین و مجهز به تجهیزات اولیه به ناوگان آتش‌نشانی شهر گوگد خبر داد و اظهار کرد: شهرداری و اعضای شورای اسلامی از سال ۹۸ برای دریافت یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی نیمه سنگین پیگیری بسیار انجام داده‌اند.

وی افزود: در هفته آخر اردیبهشت ۱۴۰۰ با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به صورت یارانه‌ای از محل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور خریداری شده و تحویل گرفته شد.

شهردار گوگد گفت: یکی از مشکلات شهرهای کوچک نداشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته برای خدمات رسانی به شهروندان و روستاهای اطراف در مواقع بحران و اطفای حریق است اگر در روستاهای اطراف شهر گوگد حادثه یا حریق بزرگی رخ دهد این شهرداری نیاز به پشتیبانی شهرهای اطراف در تأمین آب خودروی کمکی با ظرفیت بالا دارد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز ناوگان خودرویی آتش نشانی می‌تواند در تسریع و به موقع انجام دادن عملیات‌ها و به تبع آن کاهش تلفات جانی و مالی شهروندان در هنگام بروز حوادث تأثیر بسزایی داشته باشد از دهیاران شهرستان گلپایگان می‌خواهیم در بخشداری یا سازمان شهرداری‌ها برای دریافت امکانات و تجهیزاتی که سهمیه روستاها است پیگیر شوند.

کد خبر 494893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.