برگزاری مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در شهرداری اصفهان

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تاسیسات شهری شهرداری اصفهان از برگزاری مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در چهارماهه اول خرداد تا پایان شهریورماه سال جاری برای مناطق و سازمان‌های شهرداری خبر داد.

سید مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هدف از برگزاری مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در شهرداری اصفهان که همزمان با روز بهینه سازی مصرف انرژی برگزار می‌شود، ایجاد آمادگی برای مناطق و سازمان‌ها در خصوص کاهش پیک بار شبکه برق و همراهی و همگامی با شهروندان برای تأمین برق پایدار در کلانشهر اصفهان است.

وی تصریح کرد: مانور آمادگی برای کنترل و مدیریت احتمالی کمبود برق در ۴۰۰ ساختمان اداری مناطق ۱۵ گانه شهرداری و مدیریت ناژوان و دفتر مرکزی سازمان‌های شهرداری برگزار خواهد شد.

مدیر بهینه‌سازی تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در این مانور مجموعه اداره خدمات شهری مناطق پانزده گانه حضور خواهند داشت تا با محوریت واحد بهینه‌سازی هر منطقه، اقدامات لازم در خصوص کاهش بار مصرفی در زمان مانور انجام شود.

وی با اشاره به لزوم صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تاکید کرد: شهرداری اصفهان همچون همیشه در این امر نیز پیشگام بوده و تلاش کرده با استفاده از راهکارهای مختلف نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کند.

کد خبر 494868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.