آلومینیوم اراک ۲ _ تراکتور صفر/ حذف قهرمان سال گذشته جام حذفی توسط منصوریان

تیم فوتبال تراکتور با باخت دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک از رقابت های جام حذفی حذف شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز چهارشنبه _۲۹ اردیبهشت ماه _ تیم فوتبال تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف آلومینیوم اراک رفت که این دیدار با پیروزی دو بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور

ورزشگاه: امام خمینی (ره) اراک

داوران: یاسر همرنگ، علی میرزابیگی، رحیم حاجیلو و وحید صالحی

ناظر داوری: نادر جعفری

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، سید مهدی حسینی، امید سینگ، معین عباسیان، مرتضی آقاخان و حامد پاکدل.
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب تیم فوتبال تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سید ابوالفضل رزاق پور، مهدی تیکدری، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و محمد عباس زاده.

سرمربی: رسول خطیبی

کارت زرد:

تراکتور: میلاد فخرالدینی (دقیقه ۶) هادی محمدی (دقیقه ۱۷)، سید ابوالفضل رزاق پور (دقیقه ۶۹)

آلومینیوم اراک: میثم مجیدی (دقیقه ۲)، معین عباسیان (دقیقه ۴۱)، حامد پاکدل (دقیقه ۱+۴۵)، علیرضا منظمی (دقیقه ۷۴)

کارت قرمز:

تراکتور: هادی محمدی (دقیقه ۵۸)

گل‌ها:

آلومینیوم اراک: امیر هوشمند (دقیقه ۲۵)، میثم مجیدی (دقیقه ۸۱)

شرح بازی:

تیم فوتبال تراکتور در این دیدار شجاعی، دژ اگه و خانزاده را به همراه ندارد و در آن طرف زمین محمد ایران پوریان بخاطر آسیب دیدگی و مصطفی احمدی به دلیل ابتلاء به کرونا در فهرست آلومینیوم حضور ندارند. هر دو تیم موقعیت روی دروازه یکدیگر ایجاد می‌کنند و شانس برای گلزنی دارند، در دقیقه ۲۵ آلومینیوم توسط امیر هوشمند به گل نخست بازی می‌رسد. تراکتوری‌ها برای جبران گل خورده تلاش کردند و موقعیت داشتند ولی موفق نبودند و این نیمه با پیروزی یک بر صفر آلومینیوم به پایان رسید.

علیرضا منصوریان و رسول خطیبی به خاطر درگیری لفظی قبل از نیمه دوم از کنار زمین اخراج شدند، تراکتوری‌ها در نیمه دوم تلاش زیادی برای جبران گل خورده داشتند که موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه آلومینیوم ایجاد کردند ولی گلی برای این تیم در پی نداشت تا اینکه در دقیقه ۸۱ اخباری در محوطه جریمه تراکتور دچار خطایی شد و برای آلومینیوم اراک پنالتی گرفته شد که میثم مجیدی گل دوم آلومینیوم را به ثمر رساند و در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۸: توپ ارسالی بازیکن آلومینیوم را اخباری دفع کرد که در ادامه توپ به پای سلیمان زاده خورد و به تور کنار دروازه اصابت کرد.
دقیقه ۱۹: رزاق پور شوتی خطرناک از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه آلومینیوم زد که با اختلاف کم از بالای دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷: ضربه سر عباس زاده توسط مدافعان آلومینیوم به کرنر رفت.

دقیقه ۳۲: شوت محکم هوشمند توسط اخباری دفع شد.

دقیقه ۴۸: پاس در عمق نریمان جهان و ضربه عباس زاده را پورحمیدی به کمک مدافعان آلومینیوم دور کرد.

دقیقه ۶۳: ارسال توپ از میانه زمین نزدیک بود تبدیل به گل شود که پورحمیدی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۵: شوت زمینی علی فتحی پس از اصابت به تیرک عمودی دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

شرح گل‌ها:

دقیقه ۲۵: امیرمحمد هوشمند توسط پاس شریفات در موقعیت تک به تک با اخباری قرار گرفت که با ضربه دقیق گل اول آلومینیوم را به ثمر رساند.

دقیقه ۸۱: توسط خطای اخباری پنالتی برای آلومینیوم اراک گرفته شد که میثم مجیدی پشت توپ ایستاد و توپ را وارد دروازه تراکتور کرد.

کد خبر 494808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.