۹۷ درصد آزادسازی فاز نخست رینگ چهارم انجام شده است

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: امسال ۲۵ میلیارد تومان تأمین اعتبار ملکی برای آزادسازی مسیر رینگ چهارم در منطقه ۱۵ شهرداری پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود قاسمی امروز _چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ _در بازدید اصحاب رسانه از پروژه رینگ چهارم، اظهار کرد: پروژه سردار شهید سلیمانی در کیلومتر صفر حلقه حفاظتی واقع شده که با آزادسازی ۲۰۰ هزار مترمربع اراضی احداث شد.

وی با بیان اینکه برای انجام آزادسازی‌های پروژه سردار سلیمانی مذاکرات زیادی با مسئولان کارخانه قند انجام و در نهایت توافق ملکی صورت گرفت، تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده و تأمین منابع مالی این پروژه در موعد مقرر انجام شد و در حال حاضر زیباسازی و نورپردازی آن در دست اجرا بوده و در مرحله نهایی است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در فاز نخست پروژه رینگ چهارم (کیلومتر چهارم تا هفتم) ۹۷ درصد آزادسازی‌ها انجام شده و تحویل پیمانکار شده است، افزود: ۵۰ درصد آزادسازی‌های فاز دوم پروژه رینگ چهارم کیلومتر دوم تا چهارم انجام شده است، کیلومتر یک تا دو حلقه حفاظتی شهر از روستاهای خاتون آباد و دهنو عبور می‌کند که تاکنون ۲۵ درصد آزادسازی‌های آن انجام شده است.

وی تصریح کرد: ۱۵ هزار متر آزادسازی حلقه حفاظتی شهر در منطقه ۱۵ باید انجام شود که تاکنون ۴۰۰ هزار متر از این آزادسازی‌ها انجام شده است.

قاسمی توزیع ترافیک برون شهری قبل از ورود به محدوده شهر و کاهش تصادفات را از ویژگی‌های مهم احداث پروژه سردار شهید سلمیانی دانست و گفت: حلقه حفاظتی شهر از گسترش افقی شهر جلوگیری می‌کند و شهر را برای زندگی بهتر شهروندان زیست پذیرتر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ برای آزادسازی سردار سلیمانی ۲۳ میلیارد تومان در منطقه ۱۵ هزینه شده است، گفت: سال گذشته برای پروژه رینگ چهارم هشت میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده و امسال نیز ۲۵ میلیارد تومان تأمین اعتبار ملکی برای آزادسازی مسیر رینگ چهارم در منطقه ۱۵ شهرداری پیش بینی شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۵ توسعه متوازن شهر اصفهان است که این هدف با اجرای پروژه رینگ چهارم محقق خواهد شد.

کد خبر 494715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.