هزینه ۱۵۹ میلیارد تومانی برای اجرای ۴.۵ کیلومتر از مسیر رینگ چهارم

مدیر پروژه کیلومتر دو و نیم تا هفت رینگ چهارم شهر اصفهان با بیان این که برای اجرای کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم ۸۴ میلیارد تومان و برای اجرای کیلومتر دو و نیم تا چهار رینگ چهارم ۷۵ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: این ارقام غیر از هزینه‌های مربوط به جا به جایی تأسیسات و آزادسازی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر کریمی امروز _چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ _ در بازدید اصحاب رسانه از پروژه رینگ چهارم اظهار کرد: عملیات اجرایی مسیر رینگ چهارم حد فاصل خیابان بهاران تا تقاطع آفتاب به طول سه کیلومتر با عزم جدی در حال انجام است.

وی گفت: در طول مسیر این پروژه دو پل بزرگ احداث می‌شود که یکی بر روی کانال آب و دیگری زیرگذر قهجاورستان بوده که عملیات اجرایی آن تکمیل شده است. پل روی کانال آب به مساحت دو هزار و ۲۰۰ متر اجرا شده تا مسیر رینگ از روی آن عبور کند

مدیر پروژه کیلومتر دو و نیم تا هفت رینگ چهارم شهر اصفهان ادامه داد: این مسیر به طول سه کیلومتر با عرض ۷۰ متر تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است در حالی که حجم آزادسازی‌های انجام شده در این پروژه زیاد بوده است.

کریمی با بیان این که در کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم ۸۴ میلیارد تومان فقط برای انجام عملیات اجرایی هزینه شده است، افزود: برای اجرای کیلومتر دو و نیم تا چهار رینگ چهارم ۷۵ میلیارد تومان هزینه شده که این ارقام غیر از هزینه‌های مربوط به جا به جایی تأسیسات و آزادسازی است.

وی گفت: حتی روزهای تعطیل نیز پروژه رینگ چهارم فعال است و امیدواریم در موعد مقرر شاهد تکمیل پروژه باشیم.

مدیر پروژه کیلومتر دو و نیم تا هفت رینگ چهارم شهر اصفهان با اشاره به روند احداث پل زیرگذر قهجاورستان گفت: عملیات تکمیلی سازه پل در حال انجام است و آخرین مرحله بتن‌ریزی آن پایان هفته جاری انجام می‌شود.

کد خبر 494713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.