توقیف ۴۰ دستگاه تاکسی تلفنی غیرمجاز در مشگین شهر

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر گفت: ۴۰ دستگاه تاکسی تلفنی که در این شهر به صورت غیرمجاز و غیرقانونی فعالیت می کردند توقیف شدند.

سیدحجت جوادزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال جاری سازمان حمل و نقل همگانی طرح ویژه ساماندهی تاکسی تلفنی سطح شهر را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح با هماهنگی و گزارش بازرسان سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر ضمن تذکر به تعدادی از رانندگان غیرمجاز، تعداد ۴٠ دستگاه تاکسی تلفنی که به صورت غیر قانونی و بدون مجوز با نصب تابلوهای سیار آژانس، اقدام به مسافرکشی می‌کردند توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شدند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر تاکید کرد: تاکسی تلفنی‌ها باید با دریافت مجوز زیر نظر دفاتر آژانس‌های مجاز فعالیت کنند و به صورت تلفنی به شهروندان خدمات ارائه دهند.

وی به شهروندان توصیه کرد: به صورت تلفنی از آژانس‌ها سرویس بگیرند و از سوار شدن به خودروهای فاقد آرم و علائم سازمان حمل و نقل همگانی، تاکسی تلفنی و تاکسی‌های بی‌سیم دارای بر چسب شیشه دودی خودداری کنند.

جوادزاده خاطرنشان کرد: در سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر در حال حاضر ۴۸ دفتر تاکسی تلفنی مجاز با ۳۲۴ خودرو فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

کد خبر 494686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.