سازمان آتش‌نشانی کاشان به شبکه فیبر نوری مجهز شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: عملیات اجرایی اتصال سازمان آتش‌نشانی به شبکه فیبر نوری برای تغییر بستر ارتباطی خطوط ای وان (E1) شماره ۱۲۵ آتش‌نشانی انجام گرفت.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در این باره اظهار کرد: امروزه مهم‌ترین مقوله در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، موضوع تأمین امنیت و کیفیت بسترهای ارتباطی است و با توجه به نوع فعالیت سازمان آتش‌نشانی و نیاز به ایجاد بستر ارتباطی مناسب، اتصال به شبکه فیبر نوری در دستور کار واحد فناوری سازمان قرار گرفت و این امر با پیگیری‌های انجام گرفته در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: انتقال حجم وسیع اطلاعات به صورت متن، صوت و تصویر با سرعت بالا، پهنای باند وسیع، هزینه‌های اقتصادی پایین و به‌صرفه و ایمنی با درصد بالا از مزایای استفاده از فیبرنوری در آتش‌نشانی کاشان است که با مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال با مساعدت شهرداری و مخابرات شهرستان کاشان صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تأکید کرد: از این به بعد خطوط ارتباطی ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی با ظرفیت بالاتر و امنیت بیشتر در اختیار شهروندان کاشانی قرار می‌گیرد و ارتباط تماس صوتی بین شهروندان با سازمان و همچنین اینترنت پایدار برای سامانه‌های سازمان آتش‌نشانی فراهم شده است.

کد خبر 494651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.