گوشی‌های نوکیا C20 Plus و C30 Plus چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که از گوشی‌های نوکیا C20 Plus و C30 Plus به زودی رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت HMD Global که یک شرکت فنلاندی وابسته به نوکیا است گاهی اوقات گوشی‌های هوشمند جدیدی رونمایی و معرفی می‌کند. این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی‌های سری C نوکیا رونمایی کند بنابراین اخیراً اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری این گوشی‌های جدید منتشر شده است.

مشخصات گوشی نوکیا C20 Plus و C30 Plus

شرکت سازنده اعلام کرده است که انرژی مورد نیاز گوشی‌های نوکیا C20 Plus و C30 Plus به ترتیب با استفاده از باتری پنچ و شش هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. با توجه به این موضوع که نسخه پلاس گوشی‌های هوشمند معمولاً پیشرفته‌تر از نسخه معمولی هستند، ظرفیت باتری گوشی نوکیا C20 Plus بیشتر از نسخه معمولی آن یعنی نوکیا C20 است، نسخه معمولی گوشی ذکر شده دارای یک باتری سه هزار میلی آمپر ساعتی است. گوشی نوکیا C30 Plus بزرگ‌ترین باتری در میان گوشی‌های هوشمند نوکیا را به خود اختصاص داده است.

علاوه بر این به نظر می‌رسد که گوشی‌های نوکیا سری C تفاوت‌های عمده‌ای در زمینه اندازه و حسگر اثرانگشت با یکدیگر دارند به طوری که گوشی نوکیا C30 Plus به حسگر اثرانگشت مجهز است همچنین هر دو محصول ذکر شده دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی خود هستند که در یک قاب دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند و یک فلاش LED نیز در سمت چپ قاب دایره‌ای شکل آن‌ها را همراهی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی‌های نوکیا سری C می‌توان به وجود جک هدفون و بلندگو در لبه بالایی آن‌ها اشاره کرد. انتظار می‌رود که دو گوشی نوکیا C20 Plus و C30 Plus به تراشه UNISOC مجهز شوند.

کد خبر 494645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.