گاندوها دبل می کنند؟

شاگردان سید مجتبی حسینی در جام حذفی امشب مهمان استقلال خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب آهن در مسابقات جام حذفی امشب و از ساعت ۳۵/‏۱۹‬ به مصاف استقلال خواهد رفت. گاندوها که در دیدار گذشته خود در لیگ برتر مقابل گل گهر تن به شکست داده‌اند تلاش می‌کنند در دیداری دوباره با شاگردان مجیدی این تیم را در فاصله کمتر از ۱۰ روز از پیش رو برداشته و برای کسب جام در رقابت‌های حذفی به مصاف حریف بروند.

گردان درون دروازه

شهاب گردان سنگربان با سابقه ذوب آهن در این بازی فیکس خواهد بود عملکرد خوب این دروازه بان اعتماد کادر فنی را جلب کرده و او در این بازی درون دروازه سبزپوشان اصفهانی است.

خط دفاع سبزپوشان

وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده و فرشاد محمدی مهر، چهار مدافع ذوب آهن در مصاف با استقلال هستند و سعی خواهند کرد مهاجمان رقیب را متوقف کنند. گفتنی است فرشاد محمدی مهر بر خلاف دیدار گذشته با استقلال در این دیدار حضور دارد و فیکس خواهد بود.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امشب، سینا اسد بیگی، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر و میلاد جهانی هستند، حضور جهانی در میدان و استفاده از تجربه وی قطعاً به کمک سید مجتبی حسینی و تیم خواهد آمد این در حالی است که قاسم حدادی فر دیگر هافبک با تجربه ذوبی‌ها به دلیل مصدومیت تا پایان فصل نمی‌تواند به میدان برود.

دو مهاجم در خط حمله

رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان مجیدی هستند. به احتمال فراوان دارکو بیدوف در نیمه دوم به ترکیب گاندوها خواهد آمد تا خط هجومی ذوبی‌ها را تقویت کند.

ترکیب ذوب آهن برابر استقلال

شهاب گردان، وحید محمد زاده، عبدالله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، فرشاد محمدی مهر، سینا اسد بیگی، مجتبی حق دوست، محمد سلطانی مهر، میلاد جهانی، رضا محمود آبادی و پیمان رنجبری.

کد خبر 494617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.