حادثه تصادف در گیلانغرب جان راننده آمبولانس را گرفت

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براثر تصادف یک دستگاه آمبولانس با یک دستگاه نیسان عصر امروز _سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_در شهرستان گیلانغرب چهار تن مصدوم و یک تن کشته شدند.

به گزارش ایمنا، اکبر آزادی اظهار کرد: عصر امروز آمبولانس بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب هنگام اعزام بیمار در محور گیلانغرب به اسلام آباد غرب بخش گواور با یک دستگاه نیسان برخورد کرد.

وی گفت: ⁩در این تصادف متأسفانه راننده آمبولانس در ورودی بیمارستان فوت و بیمار، همراه بیمار، پرستار همراه و راننده نیسان به بیمارستان امام خمینی اسلام آباد منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت راننده نیسان مناسب نیست، ⁩به رانندگان توصیه کرد که با دیدن آمبولانس در مسیرهای تردد با توجه به اینکه در حال انتقال بیماران بدحال به مراکز درمانی تخصصی هستند راه را باز نگهدارند و مانع حرکت آمبولانس نشوند تا انشاالله شاهد حوادث مشابه نباشیم.

وی با بیان اینکه آمبولانس متعلق به بیمارستان الزهرا گیلان‌غرب بوده است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون دو دستگاه آمبولانس در استان دچار حادثه تصادف شده اند که در تصادف اولی که در مسیر شهرستان روانسر به وقوع پیوست تلفات جانی نداشت و تنها چند مصدوم به جای گذاشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 494583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.