شاهین بندر عامری یک _ پرسپولیس ۴/ فرار از مخمصه در نیمه مربیان

پرسپولیس توانست میزبان خود در جام حذفی را با نتیجه چهار بر یک به زانو درآورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب سه‌شنبه - ۲۸ اردیبهشت ماه - در بوشهر و در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف شاهین بندر عامری رفتند که در نهایت با نتیجه چهار بر یک از سد حریف دسته دومی گذشتند.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های شاهین بندر عامری و پرسپولیس

ورزشگاه: شهید نادر مهدوی، بوشهر

تماشاگر: -

گل‌ها: مهدی عبدی (دقیقه ۷ و ۸۶- برای پرسپولیس) - میلاد دریانوردی (دقیقه ۳۴- برای شاهین بندر عامری) - مهدی ترابی (دقیقه ۸۰- از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس)

اخطار:

اخراج:

پرسپولیس تهران: بوژیدار رادوشویچ، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی (دقیقه ۶۹- وحید امیری)، مهدی شیری، احمد نورالله‌ی (دقیقه ۸۲- محمد شریفی)، میلاد سرلک، احسان پهلوان (دقیقه ۸۹- علی خدایی)، مهدی عبدی، علی شجاعی (دقیقه ۴۶- مهدی ترابی)، عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۸۲- مهدی‌خانی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

شاهین بندر عامری: غلامرضا سرتلیان، محمدرضا میمدی، محمد احمدلو، حسن خلیلی، محمد ره آور، امیر آبی، میلاد دریانوردی، صادق مرادزاده، عباس صفری، مهدی چاهکوتاه زاده، داوود جنه‌

سرمربی: رضا نظرزاده

داور: روح‌الله شریفی

شرح بازی:

پرسپولیس با برتری واضح کار خود را استارت زد و خیلی زود در دقیقه هفتم روی سانتر آقایی برای عبدی به گل رسید و پس از گل نیز سرخ‌ها عقب ننشستند و با پاس کاری سعی در حفظ نتیجه داشتند. با این وجود هر چه از زمین مسابقه روبرو شد بازیکنان کم تجربه شاهین بندر عامری جسارت بیشتری پیدا کردند. دقیقه سی و چهارم جرأت سفیدپوشان تنگستانی جواب داد و میلاد دریانوردی دروازه رادوشویچ را گشود. پرسپولیسی‌ها که انتظار دریافت گل را از حریف آرام شأن نداشتند، با تساوی دوباره بازی جلو آمده و با خیمه سنگین برای گل‌زنی به حریف دسته دومی خود تلاش کردند.

گل محمدی در نیمه دوم مهدی ترابی را به زمین فرستاد تا خط حمله تیمش را تقویت کرده باشد. عطش پرسپولیس برای گلزنی کاملاً به چشم می‌آمد اما دفاع منسجم شاهین اجازه گلزنی را به مهاجمین سرخ‌پوش نداد. پس از چند موقعیت مسلم گلزنی، بالاخره در دقیقه ۶۱ مقاومت بندر عامری‌ها شکسته شد تا احمد نورالهی یک بار دیگر پرسپولیس را پیش بیاندازد.

بعد از گل شاگردان گل محمدی همچنان با تسلط به کار خود ادامه دادند اما چند استارت انفجاری از میلاد دریانوردی برد پرسپولیسی‌ها را شکننده نشان می‌داد. با این حال نفوذ وحید امیری به محوطه جریمه باعث شد تا تعادلش در کورس با خلیلی بهم خورده و داور یک ضربه پنالتی را به سود سرخ‌ها اعلام کرد. ترابی پشت توپ ایستاد و خلاف جهت حرکت سرلتلیان، در دقیقه ۸۱ اختلاف را به دو گل رساند. پرسپولیسی‌ها که اشتهایشان با این گل زیاد شده بود، چند دقیقه بعد دوباره توسط عبدی به گل رسیدند.

شرح گل‌:

۱-۰ (دقیقه ۷- مهدی عبدی) - ارسال سعید آقایی از سمت چپ و نزدیکی خط کرنر به داخل محوطه را عبدی از فاصله‌ای نسبتاً دور با ضربه سر قطع کرد و گلر شاهین که در حال حرکت به جهت مخالف بود، نتوانست توپ را در سمت راست دروازه خود درآورد تا سرخ‌ها به گل نخست دست یابند.

۱-۱ (دقیقه ۳۴- میلاد دریانوردی) - یکی از مهاجمان شاهین عامری با فریب زیرکانه مهدی شیری پاسی را در فضا خالی به میلاد دریانوردی رساند و او نیز با حرکت به سمت جلو در موقعیت تک به تک، توپ را دور از دستان رادوشوویچ به گوشه دروازه پ رسپولیس فرستاد.

۲-۱ (دقیقه ۶۱- احمد نورالهی ) - ارسال پرسپولیسی‌ها به روی دروازه را نورالهی در تیر اول قطع کرد تا تیمش پیش بیافتد.

۳-۱ (دقیقه ۸۰- مهدی ترابی) - ضربه پنالتی را ترابی خلاف شیرجه سرلتلیان به سمت چپ دروازه فرستاد.

۴-۱ (دقیقه ۸۶- مهدی عبدی) - پاس عمقی برای عبدی در موقعیت تک به تک باعث شد تا او به آسانی توپ را از کنار پا گلر شاهین به دروازه بفرستد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۳- چرخش عبدی و شوت زمینی او آرام آرام از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰- کاشته ایستگاهی محمد احمدلو از فاصله بسیار دور خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۴۵+۲- ضربه عبدی از زاویه بسته را سرلتلیان به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۰- ضربه ایستگاهی سرخ‌ها توسط ترابی به محوطه شاهین سانتر شد و ضربه سر عبدی در شش قدم را بازیکنان بندر عامری از روی خط بیرون کشیدند.

دقیقه ۶۰- مهدی ترابی در موقعیت خوبی صاحب توپ شد اما پس از سر توپ ضربه او را مدافع شاهین بندر عامری با پا جلویش مقاومت کرد.

دقیقه ۷۸- وحید امیری در کورس با خلیلی درون هجده قدم لیز خورد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

کد خبر 494564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.