بررسی آخرین تحولات فلسطین در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کمیسیون ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در جهت اشغال خانه های فلسطینیان در محله شیخ جراح قدس، از ایستادگی جانانه جریان مقاومت در فلسطین تقدیر کرد.

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نشست امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، اظهار کرد: در این جلسه با حضور کارشناسان مطلع، آخرین تحولات فلسطین و سرزمین‌های اشغالی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: نمایندگان ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در جهت اشغال خانه‌های فلسطینیان در محله شیخ جراح قدس، اعمال محدودیت برای حضور مسلمانان در مسجد الاقصی و همچنین بمباران مناطق مسکونی در غزه، از ایستادگی جانانه جریان مقاومت در فلسطین را تقدیر کردند و مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین و قدس شریف دانستند؛ همچنین بر لزوم پیگیری این موضوع در مجامع بین المللی تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: در جلسات امروز و دیروز، لوایح ارجاعی به کمیسیون و گزارش کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت ۱۰ لایحه مورد تأیید کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت و نظر کمیسیون درباره این لوایح به کمیسیون اصلی ارسال شد.

کد خبر 494532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.