مصطفوی: ذوب آهن روی ضدحملات و ضربات شروع مجدد خطرناک است

مربی استقلال گفت: باید از سید حسین حسینی، کاپیتان دوم تیم‌مان تشکر کنم چون در تمرینات خیلی خوب همکاری لازم را داشته و با اینکه بازی نکرده‌اند، روحیه، انرژی و انگیزه خوب خود را حفظ کرده‌اند. این موضوع به تصمیم کادر فنی و سرمربی بر می‌گردد که در کدام بازی از او در دروازه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صالح مصطفوی در نشست خبری قبل از دیدار استقلال برابر ذوب آهن در جام حذفی، اظهار کرد: بازی بسیار مشکلی مقابل تیم ذوب آهن داریم. همان طور که در کنفرانس پیش از بازی قبلی با ذوب آهن عرض کردم، ذوب آهن از لحاظ ساختار دفاعی تیم مستحکم و قدرتمندی بوده و روی ضد حملات و ضربات شروع مجدد خطرناک است.

ذوب‌آهن را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم

وی با بیان اینکه استقلال در دو دیدار قبلی خود، تیم برتر میدان بوده، افزود: یک بازی با ذوب آهن انجام دادیم و آن مسابقه و دیدارشان با گل گهر را آنالیز کردیم. در واقع عملکرد ذوب آهن تجزیه و تحلیل شده و راهکارهایی در نظر گرفته شده است. امیدوارم فوتبال فردا مانند دو بازی قبل که استقلال تیم برتر میدان بود، اول فوتبال خوبی را با اشتباهات کمتر ارائه کنیم و انشاالله نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد.

دستیار مجیدی در رابطه با شایعات جدایی و مصدومیت شیخ دیاباته، خاطرنشان کرد: درباره جدایی او چیزی نمی‌دانم اما آسیب دیدگی دیاباته امروز بررسی شده و اگر شرایط لازم را داشته باشد، فردا بازی می‌کند.

صلاح بدانیم، حسینی بازی می‌کند

مصطفوی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا استقلال ممکن است در ادامه از سید حسین حسینی بهره ببرد، تصریح کرد: اول از همه باید از سید حسین حسینی، کاپیتان دوم تیم‌مان تشکر کنم چون در تمرینات خیلی خوب همکاری لازم را داشته و با اینکه بازی نکرده‌اند، روحیه، انرژی و انگیزه خوب خود را حفظ کرده‌اند. این موضوع به تصمیم کادر فنی و سرمربی بر می‌گردد که در کدام بازی از او در دروازه استفاده کنند.

اصالت و نجابت در استقلال ذاتی است

مصطفوی سوالی درباره شایعات توهین افشین پیروانی به نیمکت استقلال را بی‌پاسخ گذاشت و گفت: اتفاقات مربوط به دربی تمام شده و همه تمرکز و تلاشمان بر بازی حذفی مقابل ذوب آهن و دیدارهای باقی مانده است. به نجابت و اصالتمان افتخار می‌کنم. راه بازیکنان، کادر و باشگاه ما در طول تاریخ از نظر اخلاقی با خیلی از باشگاه‌ها متفاوت است. هر باشگاهی فرهنگ مربوط به خود را دارد. باشگاه استقلال با توجه به اصالتی که از همان ابتدا داشته ثابت کرده که نجابت و اصالت در این تیم ذاتی است و روش خودمان را از نظر اخلاقی و فنی داریم و به روش سایر باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم.

کد خبر 494509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.