۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
اجرای طرح هفتگی “قم در مسیر تحول”

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای طرح هفتگی "قم در مسیر تحول" به‌منظور افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های شهری خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، مهدی کلانتر زاده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های شهری، اظهار کرد: این پروژه‌ها به‌منظور افزایش خدمات مدیریت شهری به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت (س) صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه افتتاح و آغاز عملیات عمران شهری سبب تقویت روحیه امید و ایجاد انگیزه مضاعف در بین مردم می‌شود، افزود: یکی از اهداف این برنامه که از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ مردادماه برگزار می‌شود، ایجاد انگیزه و افزایش مشارکت مردم در امور شهری است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ادامه داد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف امور شهری نظیر عمرانی، خدماتی، ترافیکی، شهرسازی، فرهنگی، ورزشی، فضای سبز، تفریحی و سرمایه‌گذاری خواهد بود.

وی از برگزاری نخستین دوره این افتتاحیه‌ها در هفته جاری خبر داد و گفت: در این هفته بهره‌برداری از پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی سردار شهید عزیز زادگان در منطقه دو، احداث ادامه بلوار امامت و احداث بوستان ستایش در منطقه هشت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 494487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.