اولیا دم در پرونده قتل بابک خرمدین چه کسانی هستند؟

صبح روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز ۳ شهرک اکباتان مطلع شدند.

به گزارش ایمنا، بابک خرم دین کارگردان سینمای ایران به قتل رسید پدر و مادر وی که توسط پلیس بازداشت شدند تحت بازجویی قرار دارند و هنوز از انگیزه این قتل اطلاعاتی در دست نیست. بابک خرم دین متولد ۱۳۵۳ در تهران و کارگردان سینما است.

برادر و خواهرهای بابک خرمدین کجا هستند؟

اولیادم درجه دو "بابک خرمدین " در حال حاضر دو خواهر و یک برادر هستند. دو خواهر به نام‌های آزیتا و آرزو و یک برادر به نام افشین.

آخرین اطلاعاتی که دوستان آزیتا از او دارند به دوسال پیش بر می‌گردد. آزیتا با خانواده اش زندگی می‌کرد ولی دوستانش می‌گویند یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه، یک روز مادرش را در شهرک اکباتان دیدیم و سراغ او را از مادرش گرفتیم با گریه گفت که آرزو از ایران رفته است و هیچ تماسی با آنها ندارد. طبق گفته دوستان نزدیک آرزو، او دچار بیماری ام اس بود و سفر او به یک کشور خارجی در این شرایط به حتم باید دلیل خاصی داشته باشد.

آزیتا خواهر دیگر "بابک خرمدین " ساکن همان شهرک اکباتان است و با همسر و دخترش زندگی می‌کند.

افشین برادر "بابک خرمدین" در یک شرکت هواپیمایی کار می‌کند.

این سه خواهر و برادر اولیای دم درجه دو، مقتول این پرونده هستند که باید دید در برابر این جنایت چه تصمیمی در مقابل مادر و پدر خود می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات قتل بابک خرمدین اعلام شد

مجازات والدین بابک خرمدین + جزئیات

گفتنی است صبح روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه مأموران کلانتری ۱۳۵ آزادی در تماس کارگران شهرداری از پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل‌های زباله فاز ۳ شهرک اکباتان مطلع شدند.

منبع: رویداد ایران

کد خبر 494474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مینا IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    26 1
    ازقانون ومسولین درخواست اشد مجازات یعنی اعدام را برای این پدر ومادر سنگ دل خواستارم "واین رویه کلا براداشته بشود چندین بار داره اتفاق میفته "مشاوره ودکتر وقانون بود نمیشود که هرپدرمادری به خودش چنین اجازه ایی را بدهد از قانون تقاضا اشدمجازات را دارم ماایرانی هستیم وشیعه واین روند باید اصلاح بشه "تاهیچ پدرومادری جرات نکند فرزند کشی کنن وفقط اعدام
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      5 0
      آیا سر اونا چه بلایی اومده؟
    • کیوان شکوهی IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      3 11
      من مخالف اینجور قتل ها هستم ولی ما جای پدر و مادر اونیستیم ، بنظر میاد آدم کثیفی بوده و سالها پدر و مادرش را کتک میزده ، واقعا این زندگی سخت و غیر قابل تحمل است ، باید فرزندانی که هیچ احترامی برای پدر و مادرشون قائل نیستند ودست به هر کثافت کاری میزنند برای اونها فکری کرد ، بنظرم باید اون فرزند بره و دیگر بر نگر دد که مزاحمت برای پدر و مادر درست کند ، وآبروی خانوادگی اونها رو از بین ببرد ، فرزند ناخلف باید دور بشه و هر کثافت کاری میکنه خودش به تنهایی انجام بده ، این شخص ادم بسیار گندی بوده احه چطور ممکنه هر کثافت کاری کنی و بعد پدر و مادرت هم کتک بزنی
    • میترا نظری IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      1 0
      با کیوان شکوهی هستم که بدون هیچ اطلاعی و با وقاحت تمام به مقتول تهمت زده و حرفهای دروغ پدر قاتل را تکرار می کند. یکی از پرسنل انتظامات می‌گوید مقتول ارتباطات چندانی نداشت. با افراد زیادی رفت‌وآمد نداشت و او هرگز ندیده بود که وی با دختران مختلفی در رفت‌وآمد باشد. زن همسایه قدیمی آنها گفته : زن میانسال هنوز در شوک قتل صمیمی‌ترین دوست فرزندش است. او ادامه می‌دهد: بابک خیلی بچه خوبی بود. خیلی مودب و آرام بود. بچه من با هر کسی دوست نمی‌شد و به‌خاطر همین مطمئن هستم بابک ظاهر و باطنش یکی بود. همیشه پسرم از او تعریف می‌کرد و اینهایی را که راجع به او می‌گویند باورم نمی‌شود. او پسری سر به زیر، آرام، مهربان و مودب بود و نمی‌توانم قبول کنم پدر و مادرش را اذیت می‌کرده و روزگار آنها را سیاه کرده بود. همسایه دیگر می‌گوید: آخرین باری که بابک و مادرش را دیدم حدود ۲۰روز پیش بود. داشتند باهم برای خرید به فروشگاه می‌رفتند. بابک پسر آرامی بود. به‌نظر می‌رسید رابطه خیلی خوبی با مادرش دارد و مطمئن هستم اعترافات پدرش درست نیست. در این ۸سالی که ما اینجا ساکن شده‌ایم، هرگز رفتار بدی از مقتول ندیده بودم.
  • زهرا FR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    15 3
    ننگ بر تو ای مادر...
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    5 5
    سلام، بهتر است این قبیل اخبار بصورت علنی منتشر نشود چون مطمئنا تاثیر منفی زیادی در جامعه خواهد داشت.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      5 2
      مخصوصا وقتی خبر را پخش می‌کنند و بعد هم این پدرومادر ها را هیچ مجازاتی نمیکنند
  • مهسا IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    9 1
    وقتی پدر رومینا رو اعدام نکردید منتظر بیشتر از این ها باشید دیگ جرات نداری کولر روشن کنی الان باباها تهدید ب قتل میکنن
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    الان پدر قاتله و مادر شریک جرمه که حکم مادر سنگینتر از پدره یعنی ۱۵ سال زندان. چه عدالتی !!!!
  • ک IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    0 0
    تورو خدا هر چه زودتر این پدرو مادر شیاد رو به سزای اعمالشون برسانید خدا ازشون نگذره