آغاز بتن ریزی و نصب تجهیزات خط ٣٠تنی تفکیک و پردازش پسماندهای یزد

معاون خدمات شهری شهردار یزد از آغاز بتن ریزی جهت نصب تجهیزات خبر داد و گفت: امیدواریم با تلاش مضاعف کادر اجرایی، هر چه زودتر شاهد افتتاح این پروژه اثر گذار در حفظ محیط زیست برای شهر میراث جهانی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی شهرداری یزد، جعفر امین مقدم معاون در نشستی که به منظور بررسی میزان پیشرفت پروژه خط ۳۰۰ تنی تفکیک و پردازش پسماندهای شهری با حضور رئیس سازمان مدیریت پسماند و پیمانکار طرح برگزار شد، اظهار کرد: آغاز بتن ریزی جهت نصب تجهیزات آغاز شد.

وی افزود: با توجه به تاکید شهردار یزد و پیگیرهای مجدانه مجموعه مدیریت شهری و سازمان مدیریت پسماند، بخش عظیمی از تجهیزات آماده و در محل کارخانه تخلیه شده که پس از آماده شدن محل، عملیات نصب انجام می‌شود.

معاون شهردار مشهد با اشاره به آغاز مرحله بتن ریزی طرح، گفت: با توجه به برخی مشکلات و نبود بتن، نهایتاً با رایزنی‌های صورت گرفته، بتن ریزی جهت استقرار دستگاه‌ها آغاز شده که امیدواریم با تلاش مضاعف کادر اجرایی، هر چه زودتر شاهد افتتاح این پروژه اثر گذار در حفظ محیط زیست، برای شهر میراث جهانی یزد باشیم.

در این نشست «حمید رضا رحیمدل» رئیس سازمان مدیریت پسماند نیز به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در فرایند این پروژه اشاره کرد و گفت: در حد امکان برای راه اندازی این پروژه در مدت زمان معین با پیمانکار، همکاریهای لازم صورت گرفته و کماکان این همکاری تا راه اندازی خط تفکیک و پردازش پسماندهای شهری و همچنین آموزش پرسنل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 494458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.