۲۹ هزار متر شبکه آب خام فضای سبز در کرمان اجرا شد

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان از اجرای ۲۹ هزار و ۸۵۰ متر شبکه آب خام در فضای سبز این کلانشهر در سال‌جاری خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای آغاز فاز دوم طرح توسعه این شبکه‌ نیز انجام شده است.

به گزارش ایمنا، رامین امیر مداح ا اشاره به آماده‌سازی تجهیزات لازم به منظور اجرای طرح توسعه شبکه آب خام، اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای خرید لوله و اتصالات به‌منظور رفع کمبود آب مجموعه‌ی پردیسان قائم و پارک گردشگری، انجام شده است.

وی ادامه داد: آب‌رسانی کافی به فاز سوم پارک گردشگری و مجموعه پردیسان قائم را از برنامه‌های مهم سال‌جاری این معاونت است و همچنین پیگیر اجرای طرح مطالعه آبیاری زیرسطحی پردیسان قائم نیز هستیم.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان تصریح کرد: مطالعه آبیاری زیرسطحی مجموعه پردیسان قائم با ۸۵ درصد پیشرفت توسط بخش خصوصی و با نظارت علمی پژوهشکده دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال انجام است.

وی از پیگیری برای احداث حوضچه آرامش برای تأمین آب بخشی از فضای سبز شهر کرمان خبر داد و افزود: این اقدام به‌منظور عملکرد بهتر سیستم آبیاری قطره‌ای در کمربند سبز شهر کرمان انجام خواهد شد.

امیر مداح همچنین با اشاره به آماده‌سازی دو هزار مترمربع از اراضی نهالستان برای کاشت گل‌های فصلی و تکمیل حصار اطراف مجموعه به طول ۷۰۰ متر به‌صورت فنس‌کشی، گفت: روشنایی ۵۶ پارک هم در مرحله دوم خرید تجهیزات تأمین روشنایی پارک‌های سطح شهر، اصلاح شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 494432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.