مصوبات بر زمین مانده شورا به نتیجه برسد

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در ماه‌های پایانی دوره شورای شهر تدبیری اتخاذ شود که بخشی از مصوبات روی زمین مانده به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعطا در جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران اظهار کرد: مجموعه‌ای از مصوبات شورا که دارای الزام بوده و برای کمیسیون‌ها، کمیته‌ها و اعضای شورا واجد اهمیت است و باید با اولویت ویژه پیگیری می‌شد، همچنان روی زمین مانده است. نمونه آن فرآیند صدور پروانه ساختمان است که از نظر کمیسیون این فرآیند پر مشکل بود و باید اصلاح شده و در شورا تصویب می‌شد که همچنان به صحن شورای شهر نیامده است.

وی با اشاره به اهمیت اصلاح فرآیند صدور پروانه اظهار کرد: نباید کار سرمایه گذار که در حوزه ساخت و ساز فعالیت دارد، در مرحله دریافت مجوز معطل بماند این موضوع یکی از مصادیق موانع تولید است که باید رفع شود.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این که پیگیری و سرانجام رساندن این موضوعات در برنامه شهرداری نیست، تصریح کرد: لیستی از مصوبات داریم که مقرر شده بود شهرداری طبق زمانبندی، لایحه ارسال کند این مصوبات در سامانه جامع مصوبات نیز قابل مشاهده است.

اعطا خاطرنشان کرد: افرادی که در شهرداری، رسانه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد قصد پیگیری دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع مصوبات پیگیری کنند که نمایندگان آن‌ها در شورای شهر نسبت به چه مواردی توجه و حساسیت داشتند و کدام موارد در دستگاه اجرایی شهرداری مورد بی اعتنایی قرار گرفته است.

وی از هیأت رئیسه شورا خواست که در ماه‌های پایانی شورا تدبیری اتخاذ شود که بخشی از مصوبات روی زمین مانده شورای شهر به نتیجه برسد.

کد خبر 494431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.