ریلمی به زودی از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد شرکت ریلمی قصد دارد از محصولات جدید خود مانند ساعت Watch 2 Pro، هدفون Buds2 و اسپیکر بلوتوثی رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی ماه گذشته رویدادی با عنوان AIoT Grand Launch Season3 برگزار کرد و محصولاتی مانند ساعت هوشمند واچ۲، هدفون Buds Q2، نسخه Watch S Masters و محصولات هوشمند دیگری را وارد بازار کرد. این شرکت چینی اخیراً پوستر دیگری منتشر کرده است که نشان می‌دهد قصد دارد رویداد مشابه دیگری با عنوان AIoT Sports Launch در تاریخ ۲۰ مه به صورت مجازی برگزار کند.

همانطور که از نام این رویداد مشخص است شاهد حضور محصولات هوشمند در زمینه ورزشی خواهیم بود. انتظار می‌رود محصولاتی از جمله ساعت هوشمند ریلمی واچ۲ پرو رونمایی شود، این ساعت شبیه ساعت واچ۲ است که ماه گذشته به بازار عرضه شد. مدل پرو ساعت هوشمند ذکر شده مجوز FCC را در ماه فوریه دریافت کرده است.

علاوه بر این شرکت ریلمی محصولات دیگری مانند هدفون بی سیم Buds2، هدفون بی سیم Buds 2 Neo و بلندگوی بلوتوثی Pocket را در این رویداد معرفی خواهد کرد. هدفون‌های شرکت ریلمی تا حدی ضد آب است بنابراین کاربران می‌توانند هنگام ورزش کردن به آسانی و بدون نگرانی از آن‌ها استفاده کنند. ساعت‌های هوشمند ریلمی نیز سطح تناسب اندام و پیشرفت کاربران را کنترل و ردیابی می‌کند.

کد خبر 494377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.