ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ چه ویژگی‌هایی دارد؟+ انواع

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۴ با سیستم عامل Wear OS و رابط کاربری One UI اجرا می‌شوند. شرکت سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ را در سه نسخه Wise، Fresh و Lucky به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ ۴ پیشرفت‌های قابل توجهی نسبت به مدل‌های پیشین داشته است و به سیستم عامل جدید مجهز شده است. به احتمال بسیار زیاد این گجت پوشیدنی در سال جاری وارد بازار می‌شود. پیش از این شرکت سامسونگ در ساعت‌های هوشمند خود از سیستم عامل تایزن استفاده می‌کرد؛ تایزن یک سیستم عامل متن باز است که شرکت سامسونگ آن را تولید کرده است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ با سیستم عامل Wear OS گوگل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. استفاده از این سیستم عامل و رابط کاربری One UI باعث شده است ساعت هوشمند ذکر شده ظاهر کلاسیک داشته باشد و از فناوری‌ها و قابلیت‌های جدید پشتیبانی کند. این محصول مانند ساعت‌های هوشمند شرکت اپل به کاربران این امکان را می‌دهد که پیام‌های صوتی کوتاهی را برای مخاطبان خود ارسال کنند.

انواع ساعت ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴

شرکت سامسونگ ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ را در سه نسخه Wise، Fresh و Lucky به بازار عرضه خواهد کرد. یکی از این مدل‌ها شبیه ساعت‌های معمولی، ظاهر کلاسیک دارد در حالی که دو مدل دیگر دارای طراحی جذاب و خلاقانه با ظاهری اسپرت است. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این سه ساعت سامسونگ گلکسی واچ ۴ ارائه نشده است. شرکت سامسونگ قصد دارد در رویداد ماه جولای گوشی‌های تاشوی خود را عرضه کند ممکن است ساعت گلکسی واچ ۴ نیز در این رویداد رونمایی شود.

کد خبر 494363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.