آمار کرونا اردبیل ۲۷ اردیبهشت؛ ۶ فوتی و ۴۰ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونای ۲۷ اردیبهشت ماه این استان را تشریح کرد.

شهرام حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان اردبیل در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ دوشنبه ۲۷ اردیبهشت _ اظهار کرد: در این مدت تعداد ۴۰ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از تعداد ۴۰ نفر کل بیماران جدید شناسایی شده، ۲۶ نفر در شهرستان اردبیل، ۶ نفر در شهرستان پارس‌آباد، ۵ نفر در شهرستان مشکین‌شهر، یک نفر در شهرستان گرمی و ۲ نفر در شهرستان خلخال هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ فوتی بر اثر ابتلای این بیماری گزارش شده است، تصریح کرد: فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان اردبیل، در شهرستان اردبیل، نیر و پارس آباد بوده است.

حبیب‌زاده ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار قطعی مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۳۰۹ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان اردبیل بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۶۰ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 494227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.