آمار کرونا چهارمحال و بختیاری ۲۷ اردیبهشت؛ ۷ فوتی و ۱۷۰ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آمار فوتی و مبتلایان به کرونا را تشریح کرد.

مجید شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آمار ابتلای کرونا در استان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت، اظهار کرد: ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۷ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۱۱۹ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۷۰ نفر مثبت قطعی شد که ۱۲۵ نفر از آنها مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۴۵ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید _۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، بودند.

شیرانی تاکید کرد: اکنون ۲۹۷ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۳۹ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تأیید بیماری خود هستند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلاء به بیماری کووید _۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۰۴۱ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: اکنون ۵۱ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

کد خبر 494216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.