پیش‌بینی بورس فردا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ + اخبار لحظه‌ای

بازار همچنان از جو روانی منفی رنج می‌برد، پیش بینی می‌شود که بازار فردا نیز منفی باشد و شاخص بین ۵ تا ۱۵ هزار واحد افت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: این مدت بازار رمز ارزها رقیب جدی برای بازار سرمایه ایران شده است و فضاهای زیادی برای ورود به این بازار فراهم شده است، سایت‌های مختلف با پیشنهادهای مختلف در این حوزه، روز جاری خبر بازداشت شدن یکی از مدیران یکی از سایت‌های اینترنتی که از بزرگترین آنها نیز هست منتشر شد و هشدار جدی است به سرمایه گذاران ایرانی که در این بازار فعالیت می‌کنند.

طبق برخی از آمارها میزان تبادلات در این بازار حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار میلیارد تومان است که بیش از ۲ برابر بازار سرمایه کشور است، البته مدیران کشور به قطع و یقین در بروز این اتفاق مقصر هستند، زمانی که بازار سرمایه را به چنین روزی می‌اندازند مشخص است سرمایه راه خود را به مسیر دیگری می‌برد. جای سرمایه گذاری در بازار بورس ایران است و وظیفه مسئولان حفظ و صیانت از این بازار و سرمایه مردم می‌باشد.

بازار دیگر مشکل ارزندگی و یا نقد شوندگی ندارد، این مردم هستند که هنوز که هنوز است در صف فروش می‌نشینند واقعاً از برخی از افراد باید پرسید که علت این کار شما چیست؟ این پولی که از بازار خارج می‌کنید به کدام بازار می‌خواهید ببرید؟ اگر ضرر ۵۰ درصدی کرده‌اید اگر دلار بخرید به ۴۰ هزار تومان می‌رسد؟ خیر نمی‌رسد.

بازار همچنان از جو روانی منفی رنج می‌برد، پیش بینی می‌شود که بازار فردا نیز منفی باشد و شاخص بین ۵ تا ۱۵ هزار واحد افت کند.

کد خبر 494199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 1
    بازارخیلی خوبی بود ازحمایت مسولین کمال تشکرراداریم
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    3 0
    چه انتظاری دارید حقوقی با این وضع همش داره میفروشه سهم خودرویی که قیمت یه پراید ۱۲۰ میلیونه سهمش دونه ۱۸۰ تومنه از چند سال پیش که خودرو ارزونتر بود اومده پایینتر والله من خودم حاضرم پولم رو اجنبی بخوره اما ادم دزد که ادعای هموطنی میکنه نخوره
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    6 0
    مسئولین ما حمایت یاد نگرفتن ازبین بردن وحرف زدن خوب بلدن
  • سعید قاسمی IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 5
    بورس ایران هیچگونه تحلیلی نداره یکساله سهم کماسه دارم ۴افشای الف آخری که داده هرکدام۱۰.۱۰.۱۰و۲۲.۵درصدمنفی خورده خنده داره ناظران تاییدکرده
  • آماتور IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    سلام دولت باید جلوی رمز ارزها رو بگیره چند وقت دیگه صداش در میاد سرمایه مردم از بین رفت گرچه برای دولت مهم نیست سرمایه مردم از بین بره وگرنه فکری به حال بورس میکرد.ولی باید حداقل تو رسانه به مردم بگه که این بازار رمز ارزها جای مناسبی برای سرمایه گذاری نیست پس چرا تبلیغ بیژن 24 ساعته پخش میشه تو تلوزیون پس چرا فلان کارشناس میاد تو تلویزیون خیلی راحت تبلیغ منفی بورس رو میکنه اما نمیتونه جلوی رمز ارزها رو بگیره یا حداقل به مردم گوش زد کنه مثل گول کوئیست مال وداریی مردم نیست ونابود نشه.من که موندم دولت دنبال چی وکجا هست.