۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
ماندن یا رفتن زیدان در دست بررسی

حاشیه ها کار زیدان را برای جنگ در راه کسب قهرمانی لالیگا سخت تر کرده است اما هنوز ترک رئال توسط این مربی فرانسوی قطعی نیست.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید در حال حاضر در تلاش است تا علی رغم مشکلات بسیار زیادی که دارد، تیمش را برای کسب قهرمانی لالیگا هدایت کند و بالاخره جدال طولانی مدت با دیگو سیمئونه را به سود خود پایان ببخشد.

در طی هفته‌ها و شاید دو ماه اخیر، بسیاری از رسانه‌ها تلاش کرده‌اند تا شرایط را برای زیدان در رئال مادرید سخت‌تر کنند و مدام صحبت‌هایی راجع به خروج این مربی از رئال شنیده می‌شود که البته هیچ کدام تا این لحظه توسط هیچ منبع رسمی تأیید نشده است.

زیدان به تازگی در مصاحبه‌ای در رابطه با آینده خودش در مادرید گفته است: چطور می‌توانم به بازیکنانم بگویم که من می‌خواهم بروم آن هم در حالی که تلاش می‌کنیم قهرمان شویم؟ امیدوارم فضای کافی داده شود تا تمرکز خود را روی مسائل مهم فعلی بگذاریم.

وی ادامه داد: ممکن است بیرون از باشگاه افراد هر چه می‌خواهند، بگویند. شاید گفته باشند که من در صحبتی با بازیکنان از ترک رئال سخن گفته‌ام اما واقعاً چرا باید این کار را انجام دهم؟ من هیچ وقت چنین چیزی به بازیکنانم نمی‌گویم. دوست ندارم زیاد درباره این موارد صحبت کنم و تمرکز ما روی بازی نهایی است.

با توجه به صحبت‌های زیدان می‌توان تشخیص داد که این مربی در حال حاضر چالش‌هایی را درون باشگاه رئال تجربه می‌کند، اما تا این لحظه زیدان بارها و بارها در لحظات پایانی ورق را به سود خودش برگردانده و این بار نیز ممکن است یک بار دیگر ناممکن‌ها را ممکن کند تا کهکشانی‌ها بیش از پیش به او ایمان بیاورند.

کد خبر 494197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.