۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
بارسا بدون مسی چیزی شبیه به یک کابوس

سرمربی آبی و اناری ها اعتراف کرد که بدون حضور ستاره آرژانتینی در ترکیب این تیم، کاتالان ها روزهای بسیار سختی خواهند داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، با شکست برابر تیم سلتاویگو بارسلونا تقریباً شانس قهرمانی در لالیگا را به طور کامل از دست داد اما علی رغم پذیرش شکست در این دیدار، مسی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا نشان دهد که حتی در روزهای شکست تیمش نیز چقدر مؤثر است.

در حال حاضر رقابت برای کسب قهرمانی لالیگا بین دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال مادرید یعنی دو تیم پایتخت اسپانیا خواهد بود و به این ترتیب، بارسلونا شانسی برای ادامه کار نخواهد داشت. شرایط ضعیف آن‌ها باعث شده تا بیش از پیش اتکای آن‌ها به مسی آشکار شود.

کومان در خصوص لزوم حضور مسی در ترکیب تیمش گفت: وقتی لئو در زمین بازی حضور ندارد، شما نگران هستید و نمی‌دانید که دقیقاً چه بازیکنی قرار است برای شما گلزنی کند. امیدوارم که او را از دست ندهیم چرا که بسیار در تیم ما نقش تعیین کننده‌ای دارد.

در شرایطی این صحبت‌ها شده که مدتی است لیونل مسی از تمایل خود برای گذراندن فصل‌های آتی در تیم‌های دیگر صحبت کرده است. ستاره بارسلونا گفته که مایل است در تیمی بازی کند که برنامه و پروژه قدرتمندی داشته باشد و از لحاظ مدیریت ورزشی در جایگاه خوبی قرار داشته باشد.

با توجه به سابقه مسی با پپ همچنین نزدیکی او با نیمار و شرایط پی اس جی در طی سال‌های گذشته، این دو باشگاه به عنوان جدی‌ترین مشتریان مسی محسوب می‌شوند که ممکن است او را در فصل آینده متقاعد به جابه‌جایی کنند.

کد خبر 494186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.