قول می‌دهم نقاط ضعف فدراسیون اسکیت را به نقاط قوت آن تبدیل کنم

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: قول می‌دهم در چهار سال آینده نقاط ضعف فدراسیون را به نقاط قوت آن تبدیل کنم و خدمتگزار خوبی برای جامعه اسکیت باشم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _ ۲۷ اردیبهشت ماه _ مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت و محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد که وحید کرم‌پور به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان انتخاب شد. بهمن محمدرضایی در این مجمع اظهار کرد: کرم‌پور سکان دار هیئت اسکیت استان برای چهار سال آینده شد که به او تبریک می گویم. انتخاب اکبری یا کرم‌پور به عنوان رئیس هیئت برای ما فرقی نمی‌کرد زیرا هرکس رئیس شود از او حمایت می‌کنیم، فدراسیون اسکیت سعی می‌کند استان اصفهان را به عنوان پایگاه تیم‌های ملی خود انتخاب کند تا اردوهای تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات انتخابی تیم‌های ملی در این شهر برگزار شود زیرا اصفهان پتانسیل خوبی دارد.

وی ادامه داد: توانایی فنی و مدیریتی در اصفهان زیاد است که در بدنه فدراسیون اسکیت از آن استفاده خواهیم کرد. قول می‌دهم در چهار سال آینده نقاط ضعف فدراسیون را به نقاط قوت آن تبدیل کنم و خدمتگزار خوبی برای جامعه اسکیت باشم.

رئیس فدراسیون اسکیت با بیان این که می‌توانید از پیست اسکیت آزادی استفاده کنید، تصریح کرد: قول داده شده است که امسال کمپ تیم‌های ملی به بهره‌برداری برسد تا از آن استفاده کنیم. این قول را می‌خواهم بگیرم که در پایان دوره چهارساله مدیریت کرم‌پور، پیست استاندارد در اصفهان داشته باشیم تا مسابقات بین‌المللی را در این استان برگزار کنیم، من هم قول می‌دهم کمک کنم.

محمدرضایی اضافه کرد: در فدراسیون و اداره کل به روی همه باز است، اما بهتر است سلسله مراتب رعایت شود و ورزشکاران از طریق هیئت خواسته‌های خود را مطرح کنند ما هم در حد توان پاسخگو خواهیم بود. بخشی از تیم منتخب استان اصفهان را اسپانسر می‌شوم، بخشی را محمد طباطبایی می‌پذیرد و بخشی را هم کرم‌پور باید اسپانسر بگیرد تا اصفهان در تورنمنت‌های بین‌المللی حضور داشته باشد. انتقادهای سازنده را قبول می‌کنم و می‌پذیرم ولی رو به روی اقدامات تخریبی می‌ایستم.

محمد طباطبایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در این جلسه انتخاب کرم‌پور را تبریک گفت و اظهار کرد: امروز مجمعی برگزار شد که خروجی رأی شما، رأی اعتمادی بود که در راستای اجرایی نمودن اهداف و برنامه‌های چهارساله هیئت اسکیت استان به کرم‌پور دادید. اسکیت اصفهان نیاز به رفاه، آرامش و همدلی دارد که با این رأی امیدواریم این اتفاق رخ دهد. افرادی که به کرم‌پور رأی دادند و افرادی هم که به او رأی ندادند عضو مجمع هستند و باید این رئیس هیئت جدید را در راستای اجرایی کردن اهداف و برنامه‌ها کمک کنند.

وی ادامه داد: از کرم‌پور می‌خواهم با توجه به پیگیری حقوقی و کیفری که در راستای اسناد مالی سال ۹۷ و ۹۸ که هیئت قبلی اسکیت اعلام کرد به سرقت رفته است رسیدگی لازم را انجام دهند تا نتیجه آن در مجمع بعدی اعلام شود. همکار ما در بازرسی تذکر داده که این موضوع مطرح شود و به دستور محمدرضایی مصوب شود تا رئیس جدید هیئت اسکیت این موضع را پیگیری کند.

طباطبایی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اعلام کرده است هرکسی برگزیده مجمع باشد مورد حمایت است. با توجه به اینکه کرم‌پور برنامه خود را مکتوب کرده است انتظار داریم در راستای اجرایی شدن برنامه‌ها از همه ظرفیت‌ها به ویژه شهرستان‌ها و منابع انسانی استفاده شود.

کد خبر 494176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.