کرم‌پور رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان شد

وحید کرم پور با ۱۱ رای رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز دوشنبه _ ۲۷ اردیبهشت ماه _ مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان اصفهان با حضور بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت و محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد که وحید کرم پور با کسب ۱۱ رأی از ۱۵ رأی به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان اصفهان انتخاب شد. شهرام اکبری چهار رأی آورد، محسن رویگری و افشین مرادی در مجمع حاضر نشدند.

محمدرضایی قبل از این که اعضای مجمع رأی خود را بدهند نسبت به حواشی انتخابات، اظهار کرد: از منابعی خبر دادند که کاندیداها زنگ زدند و گفتند هرکس به ما رأی بدهد مبلغی به او خواهیم داد که این کار غیر اخلاقی و خلاف قانون است، من و محمد طباطبایی پیگیر هستیم که با این افراد برخورد کنیم. همه باید مراقب رأی خود باشند زیرا قیمت آن بالاتر از چیزی است که پیشنهاد دادند.

وی ادامه داد: برخی تهدید کردند که عکس‌های خصوصی شما را پخش خواهند کرد ولی این اطمینان را می‌دهم تا زمانی که من و محمد طباطبایی در این جایگاه هستیم اجازه ندهیم کسی به حریم خصوصی افراد ورود کند. دوستی زنگ زده و خود را مسئول امور اعزام‌های فدراسیون معرفی کرده و گفته اگر به کاندیدای مورد نظر رأی ندهید اعزام نخواهید داشت در صورتی که اعزام‌ها بر اساس شایستگی افراد است و من حق ندارم حق شخص دیگری را پایمال کنم، چه برسد شخصی که به خاطر تخلفاتش بیرون از سیستم فدراسیون است.

رئیس فدراسیون اسکیت اضافه کرد: اسکیت را به منافع شخصی نفروشیم، این رشته حرمت و جایگاه دارد. سعی کنیم اتحاد و همدلی را به استان برگردانیم زیرا در غیر این صورت اسکیت استان اصفهان آسیب خواهد دید، پس به خاطر شغل و حرفه‌ای که دارید به شخصی رأی دهید که به او ایمان قلبی دارید.

کد خبر 494134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.