سومین تست دوپینگ در انتظار ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک

وزارت ورزش و جوانان به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) تاکید کرد که تا پیش از اعزام کاروان المپیک و پاراالمپیک ایران به توکیو، در راستای انجام سومین مرحله تست دوپینگ از ورزشکاران اعزامی اقدام کند.

به گزارش ایمنا، تاکنون از تمامی المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها ۲ مرتبه تست دوپینگ گرفته شده است و در راستای مراقبت ویژه از المپین ها، از سوی وزارت ورزش و جوانان به ستاد ملی مبارزه با دوپینگ تاکید شد تا سومین مرحله تست دوپینگ از کاروان اعزامی به توکیو در روزها و هفته‌های منتهی به اعزام گرفته شود.

در جلسه برگزار شده از سوی معاون وزیر ورزش و جوانان به عنوان رئیس ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) به دبیر این ستاد که رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی است تاکید شد تا سومین مرحله از تست دوپینگ ورزشکاران اعزامی به المپیک توکیو در آینده‌ای نزدیک و قبل از اعزام در دستورکار قرار گیرد.

غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که دوپینگ مرتبط با برگزاری مسابقات است و همزمان با انجام تمرینات و مسابقات این موضوع به جدیت پیگیری می‌شود تا ورزشی پاک و عاری از دوپینگ داشته باشیم و بتوانیم به بهترین شکل ممکن ورزشکاران خود را به المپیک توکیو اعزام کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 494124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.