۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
محدودیت‌های ورزشی‌ تهران اعلام شد

رنگ‌بندی پایتخت از نظر شیوع ویروس کرونا، از قرمز به نارنجی تغییر پیدا کرده اما با این وجود، تفاوتی نسبت به فعالیت استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد، باشگاه‌های ورزشی سالنی و مدارس فوتبال به وجود نیامده است.

به گزارش ایمنا، طبق جدول جدید گروه‌های شغلی که از ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۰ ابلاغ شده است، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف در فهرست مشاغل گروه یک اعلام شده است تا اینگونه مجوز فعالیت آن‌ها در تمامی شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز صادر شود. همچنین استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های ورزشی در دسته مشاغل گروه سه قرار گرفته‌اند تا مجاز به فعالیت در شهرهای زرد باشند.

علاوه بر این باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی دارای مجوز فعالیت در شهرهای زرد هستند.

این در حالی است که مدارس فوتبال نیز، صرفاً در شهرهای زرد رنگ از نظر شیوع ویروس کرونا امکان و مجوز فعالیت دارند و بازگشایی و فعالیت آن‌ها در شهرهای با رنگ نارنجی و قرمز غیرقانونی است.

بر اساس آخرین به روز رسانی فهرست و گروه بندی مشاغل صنفی، فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌های وابسته در رشته‌های مختلف در تمامی شهرستان‌ها، حتی در شرایط قرمز مجاز اعلام شد، در حالی که پیش از این فعالیت مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی در شهرهای نارنجی مجاز و در شهرهای قرمز ممنوع بود. همچنین باشگاه‌های باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی که در شهرهای زرد فعالیت آن‌ها ممنوع بود، اکنون امکان فعالیت آن‌ها در شهرهای زرد فراهم شده است.

این در حالی است که مشاغل گروه دو، مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی و مشاغل گروه چهار مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی هستند، همچنین تمامی گروه‌های چهارگانه مشاغل در شهرهایی که در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند مجاز به فعالیت خواهند بود و تشخیص و مسئولیت آن با ستاد استانی است.

کد خبر 494123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.