۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
امتحانات دانشگاه حضوری است؟

رئیس اتحادیه موسسات غیرانتفاعی گفت: علی‌رغم بخشنامه قبلی وزارت علوم، هنوز تکلیف دانشگاه‌ها در نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم مشخص نیست.

به گزارش ایمنا، علی آهون‌منش درباره برگزاری امتحانات دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی، اظهار کرد: امتحانات دانشگاه و مؤسسات غیرانتفاعی از ۱۶ خرداد آغاز شده و تا ۲۳ خرداد خواهد بود و با زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تداخل ندارد.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات افزود: تا این لحظه هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که امتحانات مجازی برگزار خواهد شد و یا اینکه حضوری خواهد بود. وزارت علوم قبلاً طی نامه‌ای اعلام کرده بود به دانشجویان آمادگی بدهید که ممکن است امتحانات به صورت حضوری باشد.

رئیس اتحادیه مؤسسات غیرانتفاعی خاطرنشان کرد: بعد از نامه وزارت علوم هیچ گونه بخشنامه‌ای در این خصوص ارسال نشده است، اما مصاحبه‌های متناقض و متفاوتی از مسئولان در این خصوص مطرح می‌شود که گاه عنوان شده امتحانات مجازی بوده و گاه عنوان شده مجازی نیست.

آهون منش افزود: بنابراین علی رغم بخشنامه قبلی که ارسال شده بود که به دانشجویان آگاهی دهید که ممکن است امتحانات حضوری باشد و مصاحبه‌های متعدد توسط مسئولان، هنوز تکلیف دانشگاه‌ها در نحوه برگزاری امتحانات مشخص نیست.

منبع: ایسنا

کد خبر 494122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.