رونمایی از وبسایت جدید آتش نشانی اصفهان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از رونمایی وبسایت جدید این سازمان به نشانی www.125.isfahan.ir خبر داد و گفت: در این وبسایت خدمات الکترونیک شهروندی قابل ارائه است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این وبسایت بخش‌های مختلف سازمان (معاونت‌ها، ادارات، مناطق عملیاتی، ایستگاه‌ها و …) معرفی شده است.

وی با اشاره به خدمات الکترونیک شهروندی وبسایت جدید سازمان آتش نشانی اصفهان، افزود: از جمله خدمات قابل ارائه سایت درخواست ملاقات با مدیرعامل، درخواست کارشناس علت‌یاب حریق، ثبت نام بررسی ایمنی مدارس، مراکز آموزشی، مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها، ارائه همه فرم‌ها و مدارک مرتبط با حوزه پیشگیری و ایمن‌سازی ساختمان و سیستم‌های اعلام و اطفای حریق و جذب نیروی وظیفه است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان این که اخبار به‌روز سازمان به همراه آرشیو کامل خبرها در سایت جدید قابل مشاهده است، تصریح کرد: ارائه به‌روز آمار حریق و حوادث به همراه آرشیو کامل خبرهای قبل، ارائه مقالات و هفته نامه‌های آموزشی، ایمنی و آتش نشانی همراه با بانک کامل اطلاعاتی، گالری چند رسانه‌ای شامل جدیدترین محتواهای چندرسانه‌ای (ویدئو، صوت، تصاویر) از دیگر قابلیت‌های سایت جدید سازمان است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت جدید آتش نشانی اصفهان به نشانی www.125.isfahan.ir به اطلاعات و اخبار به روز این سازمان دسترسی سریع و آسان داشته باشند.

آتشپاد گلابی تاکید کرد: با راه‌اندازی این سایت بسیاری از مراجعات حضوری جهت دریافت خدمت حذف شده است.

کد خبر 494114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.