تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE 5G به زودی وارد بازار می‌شود

ممکن است تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE 5G در ماه ژوئن به بازار عرضه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ در حال تولید نسخه جانشین گلکسی Tab S6 Lite است که با نام گلکسی Tab S7+ Lite شناخته می‌شود. این محصول ممکن است با نام گلکسی Tab S7 XL Lite در اختیار کاربران قرار بگیرد. گزارشات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که به احتمال زیاد این دستگاه همزمان با تبلت گلکسی Tab S7 FE 5G وارد بازار می‌شود.

مشخصات تبلت گلکسی Tab S7 FE 5G

فهرست کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد تبلت گلکسی Tab S7 FE 5G دارای صفحه نمایشی با رزولوشن ۲۵۶ * ۱۶۰۰ پیکسل است و از سیستم عامل اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند علاوه بر این محصول ذکر شده به تراشه اسنپدراگون 750G مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تبلت جدید شرکت سامسونگ از فناوری حسگر اثر انگشت پشتیبانی می‌کند.

هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری تبلت سامسونگ گلکسی Tab S7 FE 5G ارائه نشده است با این وجود انتظار می‌رود که از فناوری شارژ سریع ۴۴.۵ واتی پشتیبانی کند و با شارژر ۱۵ واتی وارد بازار شود. از دیگر ویژگی‌های محصول ذکر شده می‌توان به صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی IPS LCD، قلم S Pen و سیستم دوربین دوگانه آن اشاره کرد. تبلت Tab S7 FE 5G در سه نسخه 5G، 4G و Wi-Fi و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی و سبز در دسترس خواهد بود.

کد خبر 494078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.