توسعه فعالیت‌های فرهنگی نقش جدی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

شهردار سنندج گفت: احداث اماکن فرهنگی و هنری علاوه بر توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترغیب جوانان و علاقمندان به فعالیت‌های فرهنگی تاثیرگذار است.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی در این باره اظهار کرد: احداث اماکن فرهنگی و هنری علاوه بر توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترغیب جوانان و علاقمندان به فعالیت‌های فرهنگی تأثیرگذار است.

وی افزود: شهرداری سنندج در راستای احداث اماکن فرهنگی عملیات احداث مجتمع فرهنگی و هنری در خیابان شهدا جنب پارک شهدای این شهر را در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری آغاز کرد.

شهردار سنندج گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۳۹ مترمربع در دو طبقه با زیربنای کلی ۱۴۰۰ مترمربع شامل سالن آمفی تئاتر، پلاتو تخصصی تئاتر، نگارخانه و کلاس‌های آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: طبقه همکف شامل ۷۵۰ مترمربع زیربنا با احتساب رمپ و پارت‌های الحاقی بوده و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۱۴ صندلی، بخش اداری، اتاق گریم آقایان و بانوان، لابی، بوفه، اتاق فرمان، سرویس بهداشتی و قسمت دسترسی به زیرزمین است.

صیدی اضافه کرد: طبقه زیرزمین نیز با زیربنای ۶۵۰ مترمربع؛ شامل نمایشگاه کتاب، عکاسی، نقاشی و… سالن همایش با تعداد ۵۲ صندلی، اتاق گریم و موتورخانه است.

وی با بیان اینکه پروژه مجتمع فرهنگی هنری خیابان شهدا هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: امیدواریم در فصل عمرانی سال‌جاری بتوانیم این مرکز فرهنگی را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

منبع: فارس

کد خبر 494073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.