واگذاری و فروش زمین‌های شهرداری قزوین از طریق مزایده انجام شود

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: جهت شفاف‌سازی مالی و قانونی، واگذاری و فروش زمین‌های شهرداری از طریق مزایده انجام شود.

فرج‌الله فصیحی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر لزوم شفافیت مالی در واگذاری املاک شهرداری، اظهار کرد: تمام زمین‌های شهرداری که قرار است واگذار شود، باید از طریق مزایده باشد.

وی در خصوص بررسی لوایح مالی و اقتصادی در شورای شهر افزود: لایحه شهرداری در خصوص افزایش میزان تهاتر اراضی (غیر نقدی) از ۶۰ به ۸۰ درصد و کاهش نقدینگی از ٤٠ به ٢٠ درصد در ازای پرداخت حق‌الزحمه پیمانکاران پروژه‌های شاخص در کمیسیون مالی اقتصادی بررسی شده و با سه شرط از جمله واگذاری زمین از طریق مزایده، هزینه‌کرد در پروژه کمربندی آیت‌الله باریک بین و انجام تهاتر در بازه زمانی شش ماهه به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون مالی اقتصادی شورای شهر قزوین، در خصوص بررسی حسابرسی سال ۹۸ شهرداری قزوین در کمیسیون مالی و اقتصادی تصریح کرد: گزارش حسابرسی سازمان‌های تاکسیرانی، پارک‌ها و فضای سبز، مدیریت آرامستان‌ها، فناوری اطلاعات، زیباسازی، آتش نشانی، ساماندهی مشاغل، اتوبوسرانی و مرکز علمی_ کاربردی بررسی شده و در وضعیت مطلوب قرار گرفت.

وی ادامه داد: بررسی لایحه شهرداری در خصوص بهای خدمات اتباع خارجی نیز با پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی نسبت به سال گذشته در کمیسیون به تصویب رسید.

فصیحی رامندی خاطرنشان کرد: شهرداری تا فاز اول پروژه‌ها تکمیل نشده، نباید فازهای بعدی را طبق مصوبه شورا اجرا کند. در آستانه بستن حساب‌ها و ارائه گزارش مالی به حسابرس هستیم و پیشنهاد شد تا فعلاً جابجایی در پرسنل و مدیران این حوزه اتفاق نیفتد تا حساب‌های مالی بسته شود.

کد خبر 494046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.