تصاحب تَرین‌های هفته توسط بالانشینان لیگ

در هفته‌ای که مدعیان قهرمانی به پیروزی رسیدند نماینده‌های سپاهان و پرسپولیس در جمع ترین‌های هفته بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال با پیروزی دو مدعی اصلی قهرمانی همراه بود و از بین تیم‌های پایین جدولی که برای بقا تلاش می‌کنند نیز نساجی یک پیروزی با ارزش کسب کرد تا وضعیتش نسبت به دو رقیب مستقیمش در جدول بهتر شود.

نتایج هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح زیر است:

گل گهر یک_ ذوب آهن صفر

آلومینیوم یک_ شهر خودرو صفر

نساجی یک_ فولاد صفر

تراکتور یک_ صنعت نفت یک

پرسپولیس یک_ استقلال صفر

سپاهان ۵_ مس رفسنجان یک

سایپا یک_ پیکان ۲

نفت مسجد سلیمان یک_ ماشین سازی صفر

مروری خواهیم داشت بر برترین‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر:

بازی هفته: سپاهان ۵_ مس رفسنجان یک

دیدار سپاهان و مس رفسنجان بسیار جذاب و پر گل دنبال شد. در این دیدار با وجود این که ابتدا مس پیش افتاد اما در ادامه سپاهان با ۵ گل واکنش نشان داد تا پر گل‌ترین بازی هفته در نقش جهان رقم بخورد.

تیم هفته: سپاهان

در دیداری که اکثر بازیکنان سپاهان روز خوب خود را پشت سر گذاشتند و تیم خوب مس را حسابی تحت فشار گذاشتند باید سپاهان را بهترین تیم هفته انتخاب کرد.

درو شدن ترین‌های هفته توسط بالا نشینان لیگ

سرمربی هفته: یحیی گل محمدی (پرسپولیس)

پرسپولیس یک دیدار حیاتی را برابر رقیب سنتی خود با برد پشت سر گذاشت و می‌توان گفت ارزشمندترین برد هفته را با گلی که در نیمه مربیان به ثمر رساند به نام خود ثبت کرد. بدین ترتیب با احترام به محرم نویدکیا و ساکت الهامی که این هفته تیم‌شان بردهای با ارزشی کسب کرد، یحیی گل محمدی به دلیل برد تیمش در دیدار پرفشارتر به عنوان مربی هفته انتخاب می‌شود.

دروازه‌بان هفته: نیما میرزازاد (نساجی)

دروازه‌بان تیم نساجی که در جریان برد یک بر صفر تیمش برابر تیم مدعی فولاد درخشید و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت، با ثبت کلین شیتی که ارزشش ۳ امتیاز بود بهترین دروازه‌بان هفته بود.

مدافع هفته: وحید امیری (پرسپولیس)

مدافع چپ این روزهای پرسپولیس در روزی که در پست دفاع چپ پرسپولیس درخشید و به گل نخوردن تیمش کمک کرد، روی تک گل پیروزی بخش این تیم نیز مؤثر بود و بهترین مدافع هفته بود. البته اگر داور خطای او را در دقایق ابتدایی بازی پنالتی اعلام می‌کرد اوضاع برای مدافع با اخلاق پرسپولیس متفاوت می‌شد.

درو شدن ترین‌های هفته توسط بالا نشینان لیگ

هافبک هفته: سروش رفیعی (سپاهان)

سروش رفیعی در جریان برد ۵ بر یک تیمش برابر مس رفسنجان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و روی گل اول و چهارم تیمش تأثیرگذار بود.

مهاجم هفته: عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

در هفته‌ای که مهاجم برجسته‌ای بین تیم‌های لیگ برتر وجود نداشت باید عیسی آل کثیر را به خاطر گل مهم و ۳ امتیازی‌اش در حساس‌ترین بازی هفته به عنوان بهترین مهاجم انتخاب کرد. آل کثیر که ۶ ماه از میادین محروم حالا با توپ پر به میادین بازگشته و در دو بازی قبلی تیمش برابر مدعیان قهرمانی گلزنی کرده است.

گل هفته: حسین زامهران (نساجی_ فولاد)

تک گل ۳ امتیازی نساجی به فولاد روی شوت زامهران از زاویه کاملاً بسته در درون محوطه جریمه فولاد به ثمر رسید و انصافاً گل زیبایی بود.

درو شدن ترین‌های هفته توسط بالا نشینان لیگ

اشتباه هفته: ۶ تعویض پیکان در دیدار با سایپا

در جریان دیدار سایپا و پیکان که به نوعی دربی خودروسازان تهرانی به شمار می‌رود روی اشتباه سرپرست سایپا، داور چهارم و ناظر بازی تیم پیکان ۶ تعویض به جای ۵ تعویض انجام داد، موضوعی که از چشم سایپایی‌ها دور نماند و آنها شب گذشته شکایت خود را از این موضوع مطرح کردند.

جنجال هفته: نزاع دسته جمعی در دربی ۹۵

تنها ثانیه‌هایی به پایان دیدار پرسپولیس و استقلال مانده بود که یک خطای خشن از نادری و در ادامه حمله مهدی ترابی به سمت او، جرقه درگیری فیزیکی بازیکنان و نیمکت‌نشینان دو تیم را در کنار خط طولی زمین زد، جنجالی که بسیار تأسف بار بود و دو اخراجی در پی داشت.

کد خبر 494040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.