درخواست وزیر ورزش برای از سرگیری فعالیت باشگاه‌های خصوصی

وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بازگشایی باشگاه‌های بخش خصوصی در دوران پاندمی کرونا و ادامه فعالیت آنها با هدف ارتقا سطح سلامتی مردم و افزایش نشاط اجتماعی را خواستار شد.

به گزارش ایمنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارتخانه‌های «آموزش و پرورش»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» و «ورزش و جوانان» و اختتامیه طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با «سعید نمکی» وزیر بهداشت، اهمیت فعالیت باشگاه‌های بخش خصوصی ورزشی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: بدون شک حفظ سلامتی مردم در درجه اهمیت برای مسئولان قرار دارد.

وی اظهار کرد: ورزش به عنوان پارامتری مهم برای سلامتی می‌تواند در این دوران هم مثمرثمر واقع شود و در این بین باشگاه‌های بخش خصوصی ورزشی طلایه‌داران فعالیت‌های ورزشی هستند که با شیوع کرونا دچار آسیب شدید اقتصادی شدند که امیدوارم زمینه فعالیت آنها بار دیگر به وجود آید.

وزیر ورزش و جوانان از نمکی درخواست کرد: با توجه به رعایت الزامات صد درصدی دستورالعمل‌های بهداشتی، مجوز فعالیت باشگاه‌های خصوصی در ورزش که با چالش‌های فراوان دست و پنجه نرم می‌کنند، صادر شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 494032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.