سنت پایه‌گذاری شده تجلیل از معلمان ادامه یابد

مشاور فرهنگی شهردار اصفهان گفت: امیدواریم سنت پایه‌گذاری شده تجلیل از معلمان توسط شهردار اصفهان، در سال‌های آینده نیز ادامه یابد و این اقدام پسندیده توسط سایر دستگاه‌ها نیز انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید رحیم مدنیان در مراسم تجلیل از معلمان سرآمد نواحی آموزش و پرورش توسط شهرداری اصفهان، اظهار کرد: باید تعهدمان نسبت به بزرگداشت مقام معلم و اهمیت تعلیم و تربیت را ادا کنیم.

وی افزود: با آغاز فعالیت این دوره مدیریت شهری، هر سال در ایام بزرگداشت مقام معلم تجلیل و قدردانی از تعدادی شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش توسط شهردار اصفهان انجام می‌شد، اما اردیبهشت‌ماه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری این مراسم فراهم نشد.

مشاور فرهنگی شهردار اصفهان تصریح کرد: سال گذشته درصدد بودیم همزمان با آغاز سال تحصیلی و روز جهانی معلم از تعدادی معلمان شاغل و بازنشسته تقدیر کنیم اما شرایط کرونایی استمرار یافت و به همین جهت تقدیرنامه‎ شهردار اصفهان همراه با هدایا به وسیله نمایندگانشان به نشانی منزل این افراد فرهیخته ارسال شد.

وی ادامه داد: امسال نیز با وجود شرایط کرونایی که امکان برگزاری جلسات عمومی را نداریم از ۱۸ نفر تعداد ۱۵۰ نفر از معلمان و بازنشستگان منتخب به صورت نمادین قدردانی شد و برای مابقی افراد هدایا و لوح تقدیر ارسال خواهد شد.

مدنیان با قدردانی از شهردار اصفهان در تجلیل از معلمان، اظهار امیدواری کرد: این سنت پایه‌گذاری شده، در سال‌های آینده نیز توسط شهرداری ادامه یابد و این اقدام پسندیده توسط سایر دستگاه‌ها نیز انجام شود.

وی با بیان این که بر اساس آمار اعلام شده حدود ۴۵ درصد معلمان شاغل استان، در شهر اصفهان هستند، گفت: در استان اصفهان ۶۵ هزار نفر معلم بازنشسته وجود دارد که حدود ۵۰ درصد آنها در شهر اصفهان هستند و این آمار نشان‌ دهنده عظمت سیستم آموزش و پرورش است.

مشاور فرهنگی شهردار اصفهان ادامه داد: اهمیت تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم همگان قدرشناس معلمان باشند.

کد خبر 494027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.