آموزش و پرورش باید اقدامات شهرداری اصفهان را به خاطر بسپارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش باید اقدامات حمایتی شهرداری را به خاطر بسپارد و در کارنامه فعالیت‌ها ثبت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد اعتدادی در مراسم تجلیل شهرداری اصفهان از معلمان سرآمد نواحی آموزش و پرورش، اظهار کرد: شهرداری اصفهان هر سال تنها به مناسبت بزرگداشت مقام معلم تجلیل از معلمان را انجام نمی‌دهد بلکه اقدامات پسندیده و بزرگ دیگری نیز انجام داده است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات فرهنگی شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: شهرداری در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه تعداد زیادی تبلت خریداری کرده و به کودکان بی‌بضاعت شهر تقدیم کرد، همچنین با مصوبه شورای اسلامی شهر پرداخت هزینه سرویس ایاب و ذهاب کودکان استثنایی را بر عهده گرفت، اقدامی که در گذشته تنها توسط شهرداری تهران انجام شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر این که همه باید قدردان زحمات و خدمات شهرداری و شورای شهر باشند، افزود: آموزش و پرورش باید اقدامات حمایتی شهرداری را به خاطر بسپارد و در کارنامه فعالیت‌ها ثبت کند.

وی با اشاره به وضعیت فعلی آموزش و پرورش، اظهار کرد: با وضعیت فعلی به وجود آمده در کشور و جهان بر اثر شیوع کرونا، نتوانستیم در فضای اصلی و فیزیکی مدارس، به دانش‌آموزان خدماتی ارائه کنیم، اما مأموریت اصلی آموزش و پرورش متوقف نشده و مربیان و معلمان با کوچ اجباری، در فضای مجازی مشغول تدریس شدند.

اعتدادی با بیان این که در شرایط به وجود آمده حجم فعالیت معلمان چند برابر افزایش یافته است، افزود: شهردار اصفهان در واقع از ایثارگری‌ها و جلوه‌های ویژه‌ای که معلمان و فرهنگیان در این مدت خلق کردند، تقدیر می‌کند.

وی ادامه داد: شیوع کرونا مشکلاتی برای آموزش و پرورش ایجاد کرده است به طوری که نگران بسیاری از مسائل همچون وضعیت کیفی تحصیل دانش آموزان، ترک تحصیل و سایر موارد مرتبط با آنها هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری، گفت: آموزش و پرورش استان مجری و اطلاع‌رسان دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا است و بر اساس ابلاغیه این ستاد امتحانات پایه نهم و دوازدهم را به صورت حضوری برگزار می‌کند البته تمام تمهیدات لازم انجام شده تا امتحانات با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا برگزار می‌شود.

کد خبر 494026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.