رضایت شهروندان از کیفیت پاسخگویی‌ها به ۸۱ درصد رسیده است

شهردار تهران گفت: ۲۶ اردیبهشت سالروز تأسیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) است این مرکز طی ۱۵ سال بیش از یک میلیون پیام شهروندی را درحوزه‌های گوناگون شهری تا حصول نتیجه پیگیری کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروز حناچی در توئیتر خود نوشت:

«۲۶ اردیبهشت سالروز تأسیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران (۱۸۸۸) است. این مرکز طی ۱۵ سال بیش از یک میلیون پیام شهروندی را درحوزه‌های گوناگون شهری تا حصول نتیجه پیگیری کرده‌است. در این دوره سرعت رسیدگی به پیام‌ها از ۵۷ به ۲۵ روز و رضایت شهروندان از کیفیت پاسخگویی‌ها به ۸۱ درصد رسیده است.»

رضایت شهروندان از کیفیت پاسخگویی‌ها به ۸۱ درصد رسیده است

کد خبر 494007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.