کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش تصویب شد

سخنگوی کمیسیون آموزش از تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون آموزش با اکثریت آراء خبر داد.

احمدحسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دستورکار نخست امروز (یکشنبه) کمیسیون آموزش طرح سوال نماینده آبادان از وزیر نفت درباره دانشگاه صنعت نفت آبادان بود که به دلیل آنکه کسالت وزیر نفت عنوان شد فرصتی مجدد به وزیر برای پاسخگویی هرچه سریع‌تر به این سوال اعطا شد.

وی افزود: دستورکار دوم کمیسیون بررسی لایحه رتبه بندی معلمان بود که در رابطه با این لایحه کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس، رئیس کمیته آموزش و پرورش، معاون پارلمانی وزیر و نمایندگان نقطه نظرات خود را مطرح و ایرادات وارده به لایحه را عنوان کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: نهایتاً کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در صحن کمیسیون آموزش با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید و مقرر شد این لایحه به صورت دو شوری به صحن علنی مجلس ارجاع شود. این اقدام به این دلیل صورت گرفت که با تغییر دولت و با روی کار آمدن دولت جدید لایحه رتبه بندی از سوی دولت جدید باز پس گرفته نشود.

وی تصریح کرد: کمیسیون آموزش تمامی دغدغه‌ها و مطالبات معلمان را در بررسی لایحه رتبه بندی مدنظر خواهد داشت و با دعوت از همه صاحبنظران همه موارد در زمینه مسائل رتبه بندی را در این لایحه لحاظ خواهد کرد.

کد خبر 493981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.