ثبت ۱۷ احیای موفق توسط پرسنل اورژانس استان اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: در هفته‌های دوم و سوم اردیبهشت ماه بیش از ۱۷ مورد احیای موفق در پرونده پرسنل فوریت‌های پزشکی اصفهان ثبت شد.

غفور راستین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص احیای موفق بیماران در فوریت‌های پزشکی، اظهار کرد: در هفته‌های دوم و سوم اردیبهشت ماه جاری پرسنل فوریت‌های پزشکی استان اصفهان بیش از ۱۷ مورد احیای موفق در کارنامه خود ثبت کردند.

وی با اشاره به پوشش ۱۶ شهرستان در اتوماسیون عملیاتی اتاق فرمان ۱۱۵ اصفهان، تصریح کرد: این تعداد احیا موفق از تاریخ هفت تا ۲۲ اردیبهشت ماه با اطلاع به سوپروایزرهای اتاق فرمان اصفهان ثبت شده است.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۱ بیمار با تلاش پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان پس از انجام عملیات احیا به زندگی دوباره بازگشتند و به بیمارستان‌های الزهرا، کاشانی، صدوقی، عسگریه و شریعتی اصفهان منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان نجف آباد نیز دو مورد احیای موفق در کارنامه خود ثبت کردند و بیماران را به بیمارستان منتظری نجف آباد انتقال دادند.

راستین گفت: پرسنل فوریت‌های پزشکی شهرستان شهرضا نیز دو بیمار را پس از احیا و بازگشت به زندگی به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل کردند البته پرسنل فوریت‌های پزشکی در شهرستان‌های خمینی‌شهر و زرین‌شهر نیز هر کدام یک مورد احیای موفق در کارنامه خود ثبت کردند و بیماران را به ترتیب به بیمارستان‌های ۹ دی منظریه خمینی شهر و شهدای لنجان انتقال دادند.

وی افزود: افراد باید در صورت مواجهه با فرد بیهوش بلافاصله با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و با دقت راهنمایی‌های کارشناسان اورژانس را اجرا کنند.

کد خبر 493980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.