به وعده‌های خود عمل کردیم/  شهرداری اصفهان ۳۴ وظیفه خود را به خوبی پیگیری می‌کند

رئیس شواری اسلامی شهر اصفهان گفت: در اوج مظلومیت این دوره مدیریت شهری را طی می‌کنیم اما امروز با افتخار می‌گوییم آنچه رسالت و وظیفه ما بود و هر آنچه را که در زمان تبلیغات انتخاباتی چهار سال پیش به مردم قول داده بودیم عملیاتی کرده و پایبند بودیم و اتفاقات بزرگی را در شهر رقم زدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های شاخص سازمان مدیریت پسماند شهرداری با هزینه‌ای بالغ بر ۴۹۰ میلیارد ریال اظهار کرد: شهرداری اصفهان تاکنون با ۳۴ وظیفه در هیچ کاری قصور و کوتاهی نکرده و مدیریت شهری تمام امور را به خوبی پیگیری و دنبال کرده است.

وی با ابراز تأسف از اینکه به دلیل شرایط کرونایی در این دوره مدیریت شهری امکان برگزاری برنامه‌های مناسب برای افتتاح و بهره برداری از دستاوردهای وجود ندارد، افزود: در اوج مظلومیت این دوره مدیریت شهری را طی می‌کنیم اما امروز با افتخار می‌گوئیم آنچه رسالت و وظیفه ما بود و هر آنچه را که در زمان تبلیغات انتخاباتی چهار سال پیش به مردم قول داده بودیم عملیاتی کرده و پایبند بودیم و اتفاقات بزرگی را در شهر رقم زدیم.

رئیس شواری اسلامی شهر اصفهان تأکید کرد: سربازان جبهه خدمت رسانی در شهرداری تاکنون اقدامات ارزشمند زیادی را انجام داده‌اند، اما امکان پررنگ کردن آنها به دلیل شرایط ایجاد شده وجود نداشت.

وی با بیان اینکه باید فضای امید را روز به روز در شهر رواج داد، افزود: بی شک خبرهای مسرت بخش همچون افتتاح پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در بین مردم امید ایجاد می‌کند.

نصراصفهانی از شهردار اصفهان که در جبهه‌های مختلف شهری به صورت شبانه روزی تلاش کرده و دغدغه رفع مشکلات شهر را داشته است، قدردانی کرد.

کد خبر 493956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.