بازگشت ۱۵۸ کاندیدای رد صلاحیت شده شورای شهر به عرصه انتخابات

رئیس ستاد انتخابات مازندران از بازگشت ۱۵۸ کاندیدای رد صلاحیت شده به انتخابات شورای شهرهای ‏این استان خبرداد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین حسن نژاد اظهار کرد: هیئت استانی نظارت بر انتخابات پس از بررسی اعتراض ۷۵۱ تن از نامزدهای شورای شهرهای استان که به این هیئت شکایت برده بودند، صلاحیت ۱۵۸ نفر را تأیید کرد.

وی افزود: داوطلبان معترض در این مرحله می‌توانند از امروز -۲۵ اردیبهشت ماه- به مدت چهار روز تا ۲۸ اردیبهشت ماه شکایت شان را به هیئت مرکزی نظارت ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران از داوطلبان خواست تا با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا برای ثبت اعتراضات به فرمانداری‌های مستقر در شهرستان حوزه انتخابیه خود یا هیأت‌های عالی نظارت استان مراجعه کنند.

حسن نژاد ادامه داد: طبق مقررات هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، همه اعتراضات طبق قانون و با اولویت رسیدگی خواهد شد.

وی با بیان این که مهلت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستاها و عشایر نیز تا ۳۱ اردیبهشت ماه است، یادآور شد: هیئت نظارت بخش‌ها نیز در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای روستا هستند و نتایج آن از طریق بخشداری‌ها اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران آمار نهایی ثبت نام شورای روستایی استان مازندران را ۱۶ هزار و ۴۵ نفر اعلام کرد که انتخابات آن در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود.

کد خبر 493945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.