بیانیه ۲۵۰ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از محور مقاومت قدس شریف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از محور مقاومت قدس شریف حمایت کردند.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز -یکشنبه ۲۶ اردیبهشت- مجلس شورای اسلامی بیانیه ۲۵۰ نفر از نمایندگان مجلس در حمایت از محور مقاومت قدس شریف به همت فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف را به شرح زیر قرائت کرد.

قریب به ۸ دهه از جنایت و کودک‌کشی و عربده‌کشی سگ هار آمریکا در منطقه با همکاری استکبار جهانی و غرب جنایتکار و توسعه‌طلبی همیشگی رژیم صهیونیستی و فرصت طلبی موقعیت‌های مقطعی برای حمله به کشورهای مختلف اسلامی و نابودی زیرساخت‌های آنها و جاسوسی و ترور که در ذات این رژیم نهفته و تفکر تبعیض نژادی که در عقاید پوشالی و ساختگی آن رژیم وجود دارد، می‌گذرد که همه و همه با پیروزی انقلاب اسلامی رو به زوال گذاشته و ملت‌های مختلف را بیدار کرده و آنها را به این سمت سوق داد که این غده سرطانی بدخیم را تا تمامی ابعاد پیکر جهان اسلام را درگیر نکرده است باید ریشه‌کن کرد.

این تفکر که از زلال جان ذخیره الهی در عصر حاضر یعنی خمینی کبیر نشأت گرفته و امروز توسط خلف صالح وی پیگیری می‌شود و عالم اسلام و جوانان مسلمان بلکه تمامی آزادی‌خواهان جهان روح تازه بخشید تا دیگر مقابل این جنایت‌ها سکوت نکرده و برای نجات این ملت ستم‌دیده تنها قیام نمایند. حاصل این تفکر انقلابی امروز گروه مقاومتی است که در سراسر جهان اسلام بلکه غیرمسلمان هم شکل گرفته و هر روز در حال شکوفایی بیشتر است.

تفکر مقاومتی که در وجود تک تک جوانان امت اسلامی از شیعه و سنی ریشه دوانیده و به خصوص جوان‌ها در کشورهای مختلف در حال شکفتن است. امروز جوانان زجرکشیده از جولان تا صحرای سینا و از کرانه باختری تا رود اردن و سرزمین‌های ۱۹۴۸ و از سرزمین بوکمال تا حلب و داریا و تا افغانستان و یمن در قامت جوانان حماس در فلسطین و حزب‌الله لبنان و فاطمیون افغانستان و حیدریون عراق و باقریون سوریه و زینبیون پاکستان و حسینیون آذربایجان و یاران مهدوی شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه و انصارالله یمن و نبویون و مدافعان حرم از ایران دلاورمردان آماده به رزمی هستند که پشت حصارهایی از وحشت تنیده رژیم جعلی صهیونیستی پیش رفته و با سرعت بخشیدن به شمارش معکوس نابودی این رژیم آماده اجرای هر فرمانی از سوی علمدار انقلاب اسلامی برای نابودی این رژیم کودک کش هستند.

آنها آموخته‌اند که تنها در حالی این بیماری به طول انجامیده، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل غاصبان و متجاوزان است و این تنها راه التیام زخم کهنه جهان اسلام و نجات پاره تن اسلام است.

پیام مجلس انقلابی و رزمندگان مقاومت این است که ما منتخبان ملت در مجلس این ام‌القرای جهان اسلام با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند هر کس در مقابل رژیم صهیونیستی بایستد از آن حمایت می‌کنیم، پشتیبان شما از هرگونه امکانات مادی و معنوی و تقنینی در راه پیشبرد اهداف مقاومت فروگذار نکرده و تلاش خواهیم کرد با ارتباطات پارلمانی با دیگر کشورها اجماع منطقه‌ای و بین‌المللی علیه رژیم سفاک صهیونیستی ایجاد کرده و قدس شریف را از اشغال غاصبان آزاد و زمینه را برای ظهور منجی عالم فراهم کنیم.

کد خبر 493934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.