وزیر ارتباطات جواب فرهاد مجیدی را داد + استوری

آذری جهرمی نسبت به صحبت‌های سرمربی استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با پایان شهرآورد نود و پنجم پایتخت و پیروزی یک بر صفر سرخ‌پوشان، کری وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییترش باعث شد تا استقلالی‌ها حسابی از حرف او ناراحت شده و حتی فرهاد مجیدی جواب غیرمودبانه‌ای در نشست خبری پس از دربی به آذری بدهد. این اتفاق واکنش‌های فراوانی از سوی خانواده فوتبال، هواداران و همچنین دو باشگاه به همراه داشت.

پرسپولیسی‌ها در جبهه حمایت از طرفدار والا مقام وزارتی‌شان برآمده و ضمن اعلام آذری جهرمی به عنوان "بهترین هوادار سال"، مدعی شدند طرفداری این وزیر جوان از تیم محبوبش بلامانع است. آن سو اما استقلالی‌ها هم پشت سرمربی‌شان درآمده و با صدور بیانه‌ای گفتند چون آذری جهرمی در جایگاه یک هوادار کری خوانده، فرهاد هم در مرتبه یک هوادار و نه وزیر جواب او را داده است.

وزیر ارتباطات جواب مجیدی را داد + استوری

حالا اما باگذشت ۴۸ ساعت از این ماجرای پرفراز و نشیب، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار متنی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، علاوه بر تمجید از فرهاد مجیدی، سعی کرد تا به قائله پایان ببخشد. در استوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است:

"فرهاد مجیدی رو دوست دارم، چرا که در زمانی که حتی می‌تونست در تیم ملی برای «جام جهانی» بمونه، نامه‌ای به رئیس فدراسیون وقت نوشت و گفت: فرصت رو به «جوان‌ها» بدین. ای کاش رفتار او در مدیران پیر ایران «تکرار» می‌شد.

آقا فرهاد! هیچ کدام از ده گلی که در تیم ملی زدی رو فراموش نمی‌کنیم"

کد خبر 493918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • هاشم IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    4 1
    وزیر ورزش در مقام طرفداری از پرسپولیس استوری میزاره خب سوال اینجاست که وزیر ورزش طرفداره کیه
    • علی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      5 3
      فرهاد مجیدی در حدی نیس که با کسی اونجوری صحبت کنه واقعا این اعتماد بنفس های کاذب از کجا میاد خیلی شعورش پایینه