۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
"زنان سرزمین آفتاب" در شبکه دو

«زنان سرزمین آفتاب» با هدف معرفی بانوان کارآفرین در سراسر کشور روانه آنتن می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، نخستین قسمت از مستند «زنان سرزمین آفتاب» با هدف معرفی بانوان کارآفرین در سراسر کشور از امروز یکشنبه _۲۶ اردیبهشت ماه_ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

این برنامه با استفاده از پتانسیل‌های بکر جغرافیایی کشور ضمن نمایش مؤلفه‌های محیطی و تنوع اقلیمی ایران به تلاش‌های اقتصادی و کارآفرینانه زنان در سراسر کشور می‌پردازد و نخستین قسمت آن به معرفی بانوان کارآفرین جزیره هرمز در استان هرمزگان اختصاص دارد.

«زنان سرزمین آفتاب» در هر قسمت از برنامه به سراغ یکی از استان‌های کشور می‌رود و از این رهگذر به شناساندن تلاش‌های زنان آن استان با بهره گیری پایدار از منابع طبیعی و فعالیت‌های اقتصادی این بخش مهم از جامعه می‌پردازد.

در خلال این برنامه تنوع پوشش، سبک زندگی محلی، عادات فرهنگی، بومی و اسلامی ایرانی زنان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و تقابل بین شخصیت‌های اصلی هر قسمت از مستند کلیتی از روابط انسان با طبیعت، تلاش‌های زنان برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی خود و سایر زنان، زمینه‌ها و بسترهای فعالیت اقتصادی فراهم شده برای کارآفرینان زن و … را نمایش می‌دهد.

«زنان سرزمین آفتاب» کاری است از گروه خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی سعیده توکل‌نیا و کارگردانی فریبرز آهنین که یکشنبه و سه‌شنبه حوالی ساعت ۱۴:۴۵ روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 493908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.