۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
مشکلات پاکبانان فردیس رفع می‌شود

معاون خدمات شهری شهردار فردیس گفت: پرداخت حقوق پاکبانان منطقه یک شهرداری و واکسیناسیون پاکبانان شهر به صورت جدی در دست پیگیری است.

به گزارش ایمنا، محمود میرزاخانی در خصوص مشکلات کارگران خدمات شهری منطقه یک شهرداری فردیس گفت: چون تسویه حساب با کارگران برعهده پیمانکار است مشکلات در پی کم‌کاری پیمانکار و پرداخت علی‌الحساب حقوق صورت گرفته است و در اسرع وقت به آن رسیدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه پیمانکار متأسفانه صورت وضعیت و لیست به خدمات شهری ارائه نکرده است تا مستقل عمل کنیم، یادآور شد: پاکبانان منطقه دو مشکلی ندارند و حقوق خود را تا پایان فروردین ماه دریافت کرده‌اند.

معاون خدمات شهری شهردار فردیس در خصوص حقوق کارکنان حوزه خدمات شهری منطقه یک تصریح کرد: در سال جدید مبلغی به صورت علی‌الحساب برای آن‌ها واریز شده است تا رسیدگی به مشکل پیمانکار در دستورکار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مدیر منطقه دو تا ۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ با این پیمانکار همکاری داشته، افزود: پیمانکار موظف است تا تعیین تکلیف پیمانکار جدید و تحویل امورات محوله، وظایف خود را طبق پیمان انجام دهد.

میرزاخانی در خصوص واکسیناسیون پاکبانان فردیسی اظهار کرد: در این راستا ماه گذشته لیست به اداره بهداشت شهرستان ارسال شد که بنا به گفته مسئولان این حوزه نیازمند اصلاح بود و پس از رفع مشکلات برای دومین بار لیست جدید را با ۴۷۶ نام به شبکه بهداشت ارسال کردیم.

وی یادآور شد: بنا به گفته شبکه بهداشت شهرستان لیست در نوبت قرار گرفته است و واکسن به میزان کافی برای این مجموعه وجود ندارد از این تعداد ۲۳۵ پاکبان مربوط به منطقه دو و ۲۴۲ نفر نیز در منطقه یک فعال هستند.

منبع: فارس

کد خبر 493881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.