۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
تمدید محدودیت‌های کرونایی در هند

مقامات دولتی کشور هند اعلام کردند که قرنطینه و محدودیت‌های کرونایی در این کشور تا تاریخ ۲۴ مه تمدید شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تا کنون ۱۶۳ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۹۷ نفر در سراسر دنیا به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند که از این تعداد سه میلیون و ۳۸۳ هزار و ۸۶۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۱۴۲ میلیون و ۶۲۲ هزار و ۸۲۳ نفر بهبود پیدا کرده‌اند. کشور آمریکا بیشترین تعداد افراد مبتلا را به خود اختصاص داده است و در این کشور ۳۳ میلیون و ۶۹۵ هزار و ۹۱۶ نفر به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند.

پس از آمریکا، کشور هند که در این زمینه در رتبه دوم قرار دارد و در حال طی کردن موج شیوع ویروس کرونا است و تا کنون ۲۴ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۷۷ نفر در ان به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۲۷۰ هزار و ۳۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند. با توجه به اطلاعات منتشر شده در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۱ هزار و ۱۷۰ نفر به ویروس کرونا آلوده شده‌اند و چهار هزار و ۷۷ نفر در این دوره زمانی جان خود را از دست داده‌اند.

بنابراین مقامات دولتی کشور هند محدودیت‌های کرونایی و قرنطینه را تا تاریخ ۲۴ مه تمدید کرده‌اند علاوه بر این مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC) اعلام کرده است دانش آموزانی که در مدارس ایالات متحده آمریکا تحصیل می‌کنند باید در سال تحصیلی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ از ماسک استفاده کنند همچنین از آنجایی که میزان شیوع ویروس کرونا در جزیره کالیمنوس در یونان افزایش پیدا کرده است مقامات دولتی، محدودیت‌ها در این جزیره را به مدت یک هفته دیگر تمدید کردند.

کد خبر 493858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.