واکسیناسیون ۴۰۰ پاکبان بوشهری آغاز شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از آغاز واکسیناسیون ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلان بخش خدمات شهری پسماند این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود غلامزاده اظهار کرد: از هفته گذشته کار واکسیناسیون بر علیه کرونا برای ۴۰۰ نفر از پاکبانان، رانندگان و شاغلان بخش خدمات شهری پسماند سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر آغاز شده است.

وی افزود: پاکبانان و عوامل وابسته به حوزه خدمات شهری پسماند به دلیل ارتباط مستقیم با انواع زباله‌ها در معرض تهدید ابتلاء به ویروس کرونا هستند که به عنوان یک اولویت و طی یک برنامه زمانبندی شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر علیه این ویروس واکسینه می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده در طی یک دوره زمانی مشخص همه پاکبانان بر علیه ویروس کرونا واکسینه می‌شوند، اما سعی شده که ابتدا افراد مسن‌تر واکسن کرونا دریافت کنند.

وی ادامه داد: با آموزش‌های لازم به پاکبانان از آنها خواسته شده که با وجود دریافت واکسن کرونا به مانند گذشته پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از ماسک و دستکش در حین کار استفاده کنند.

غلامزاده عنوان کرد: لیستی از پاکبانان، رانندگان و شاغلان بخش خدمات شهری پسماند که به شکل مستقیمی در طی ۲۴ ساعت با زباله در تماس هستند به مرکز بهداشت داده شده و سعی ما این است که با نظارت بهینه غیر از این افراد، احدی از سهمیه واکسن کرونا استفاده نکند.

کد خبر 493847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.